باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 9 فروردین ماه 1403 ساعت 15:46:54
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

حاشیه های بازی نیروی زمینی و مس/عبور به سلامت از زمین نیروی زمینی

دوشنبه 13 مرداد ماه 1399 ساعت 11:25

در هفته هایی که ضربان قلب برای صعود و سقوط تیم ها در لیگ یک به نهایت خود رسیده است، بازی تیم بالای جدولی مس کرمان و پائین جدولی نیروی زمینی از حساسیت فوق العاده ای برخوردار بود و حواشی مختلفی در پی خود داشت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در این بازی علاوه بر نظارت های معمول، چندین ناظر مختلف از کمیته های گوناگون فدراسیون فوتبال نیز حضور داشتند.

همین حضور ناظران مختلف سبب شده بود که هر بک از آن ها دستوری خاص برای برگزاری بازی صادر کند و این کار را برای عوامل تیم ها به خصوص مس کرمان به عنوان میهمان سخت می کرد‌.

با وجود همه این سخت گیری ها تعداد زیادی از افراد برروی دیوار بلند مشرف به ورزشگاه غدیر تهران این بازی را از نزدیک مشاهده کردند.

با وجود عدم پخش مستقیم این بازی حساس، پخش آن از طریق لایو اینستاگرمی مس سبب شد علاقه مندان دو آتشه مس در جریان کامل این بازی قرار گیرند.

تیم نیروی زمینی به خصوص در زمانی که از مس عقب افتاد برای پیروزی، تسلط بر اعصاب را تا حدودی از دست داده بود و علاوه بر اینکه به شدت برروی فشار گذاشتن بر داور اصرار داشت، در یک صحنه پس از اینکه فیرپلی را در زمین مسابقه اجرا نکرد، بازیکن این تیم با عصبانیت تمام با ضربه پا وحشتناک خود، سر غلامی بازیکن مس را شکست تا نتیجه بازی عصبی این تیم ده نفره شدن آن ها باشد.

تیم مس کرمان دقیقا سناریو دیدار رفت را برابر نیروی زمینی در دور برگشت تکرار کرد و پس از دریافت گل زودهنگام از نیروی زمینی، تسلط خود را در زمین از دست نداد و با دو گل در نهایت به پیروزی رسید همانند اتفاقی که در بازی رفت رخ داد.

ابوذر صفرزاده و بهرام رشیدفرخی با کارت های زرد و قرمز خود در این بازی از بازی هفته بعد مس محروم شدند.

ارشیا عباسی بازیکن  مصدوم و شروین بزرگ بازیکن محروم تیم مس کرمان نیز در این بازی در کنار تیم خود حضور داشتند.

پس از پایان بازی آقایان محمودی نیا، اسماعیلی، کهندل و نژادفصیحی با حضور در رختکن تیم فوتبال مس کرمان از تلاش بازیکنان تیم تقدیر کردند.

با توجه به حساسیت خاص این بازی تعداد زیادی از خبرنگاران شبکه ها و رسانه های مختلف کشور این بازی را پوشش دادند.

لینک خبر‌ :: http://www.mes-fc.ir/news/?Id=75259