باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 31 فروردین ماه 1403 ساعت 12:21:35
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

محمد حسین ترابیان با داوری بازی مس و آرمان گهر به قضاوت برمی گردد

شنبه 4 بهمن ماه 1399 ساعت 17:40

از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران بازی تیم های مس کرمان و آرمان گهر سیرجان اعلام شد که این بازی را محمد حسین ترابیان قضاوت خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ این اتفاق از آن حیث برای جامعه داوری فوتبال کشور مهم محسوب می شود که آقای ترابیان با قضاوت این بازی به نوعی به قضاوت برخواهد گشت...

این داور در بازی های فصل قبل لیگ برتر و در هفته بیست و ششم مسابقات بازی تیم های ذوب آهن و ماشین سازی را قضاوت کرد که اتفاقات داوری این بازی به گونه ای رقم خورد که سبب شد آقای ترابیان تا مدت ها از دنیای قضاوت به دور باشد و درگیر مسائل داوری این بازی گردد.

بهرشکل با تصمیم کمیته داوران مقرر شد که آقای ترابیان با قضاوت در بازی این هفته مس کرمان و آرمان گهر مجددا سوت خود را به دست گیرد که قطعا بهترین قضاوت خود را انجام خواهد داد.

ترابیان که از داوران سرشناس لیگ برتر و فوتبال کشور می باشد سابقه قضاوت بازی های مس کرمان را دارد و در فصل قبل نیز دو بار برای مس کرمان سوت زد که در بازی های لیگ یک مس با قضاوت ایشان موفق شد رایکا را در کرمان شکست دهد و در مرحله یک چهارم جام حذفی با داوری وی مس مغلوب تراکتور در تبریز شد.

همچنین این داور در سال 96 نیز بازی مس در انزلی برابر ملوان و در سال 97 بازی مس در سیرجان برابر گل گهر را نیز قضاوت کرد که مس در آن بازی ها شکست خورده بود.

ترابیان متولد سی شهریور 1357 در جهرم فعالیت حرفه ای خود را از سال 1382 با اخذ داوری درجه 3 آغاز کرد و در سال 1389 درجه ملی خود را گرفت. وی تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ارشد در رشته تربیت بدنی به پایان رسانده است.

بهرشکل مس که در هفته های گذشته از جمله همین بازی قبل خود برابر استقلال ملاثانی به اذعان کارشناسان برنامه های تلویزیونی از قضاوت داوران جوان در نظر گرفته شده برای خود عمدتا لطمه های اثرگذار و سنگین دیده است، امیدوار است که با قضاوت این داور با تجربه، دقیق ترین تصمیمات را در جریان بازی های خود ببیند.

رضا بابارئیسی و نذیر احمد حسین زهی کمک های ترابیان در این بازی هستند و  ابوالفضل گرجی داور چهارم و ناظر داوری محسن فریمانی می باشد.

این بازی از ساعت 14 روز دوشنبه 6 بهمن ماه در ورزشگاه باهنر کرمان برگزار خواهد شد.

 

لینک خبر‌ :: http://www.mes-fc.ir/news/?Id=75897