باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 09:54:58
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مس کرمان 1-0 آرمان گهر سیرجان/ ناک اوت با پنالتی لاکپشت نینجا

دوشنبه 6 بهمن ماه 1399 ساعت 17:53

تیم فوتبال مس کرمان با تک گل پیمان میری که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید موفق شد آرمان گهر سیرجان را در کرمان شکست دهد تا سبقتی عالی در بالای جدول لیگ یک داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در هفته یازدهم رقابت های لیگ یک عصر روز دوشنبه ششم بهمن در ورزشگاه باهنر، مس کرمان میزبان آرمان گهر سیرجان بود.

رضا مهاجری که در این بازی به دلیل بیماری فشار خون و به تجویز پزشکان برروی نیمکت مس کرمان غایب بود و تیم خود را از راه دور هدایت می کرد، با ترکیب سجاد بیرانوند، ماهان رحمانی، عظیم گوک، محمد پورمحمد، میلاد غریبی، محمد علی صفیا، بابا محمدی، پیمان میری، علی تهامی، پیام ملکیان و حمید طاهری فرد مس را به میدان فرستاد.

بازی در نیمه اول کم افت و خیز بود و دو تیم بیشتر جانب احتیاط را در دربی استان هشت برابر هم رعایت می کردند.

در دقیقه 13 موقعیت خطرناک بازیکنان آرمان گهر از بالای دروازه مس به اوت رفت اما با این وجود موقعیت های گل مس در نیمه اول نسبت به میهمان به مراتب بیشتر بود.

در دقیقه 39 بابا محمدی می توانست از روی اشتباه مدافعان آرمان گهر تیم مس را به گل برساند که ناموفق بود و در دقیقه 45 نیز همین بازیکن نتوانست پاس عالی میری را در مصاف با دروازه بان آرمان گهر تبدیل به گل کند تا نیمه اول بدون گل مساوی به پایان برسد.

در نیمه دوم جواد جلالی و سلمان بحرانی به ترتیب جای میلاد غریبی و ماهان رحمانی برای مس کرمان به میدان آمدند.

دقایق میانی نیمه دوم محل درخشش سجاد بیرانوند در درون دروازه مس کرمان بود که در دو مرتبه در دقایق 56 و 69 با واکنش های عالی خود اجازه باز شدن دروازه مس کرمان را نداد تا کار برای تیم خود مشکل تر نشود.

مصدومیت در این بازی نیز برای مس کرمان مشکل ساز شد و علی تهامی به همین دلیل در دقیقه 64 جای خود را به سالاری داد و در دقیقه 73 نیز رشیدفرخی به جای صفیا برای مس به میدان آمد تا بار هجومی مس سنگین تر شود.

در حالی که هرچه بازی به دقایق پایانی خود نزدیک تر می شد حلقه محاصره مسی ها برروی دروازه آرمان گهر تنگ تر می شد، بازیکنان مس در دقایق 73 و 75 دو بار تیر دروازه میهمان خود را به لرزه در آوردند تا فشار همه جانبه خود را برای گلزنی در این بازی نشان دهند.

سرانجام حملات مس در دقیقه 78 به ثمر نشست و با شوت میری و خطای هند مدافع آرمان گهر، داور برای مس کرمان اعلام پنالتی کرد تا موقعیت گلزنی برای مسی های کرمان کاملا فراهم شود.

میری در ادامه اثرگزاری های خود برای گل های مس، این پنالتی را نیز با روحیه بالا تبدیل به گل کرد تا با خوشحالی خود و شبیه سازی لاک پشت های نینجا، ضربه کاری را برای ناک اوت شدن به حریف وارد کند.

بعد از این گل بازهم واکنش عالی بیرانوند مانع گلزنی تیم سیرجانی شد تا مشخص شود سنگر مس در این بازی کاملا مطمئن است.

در حالی که در دقیقه 88 حسین خسروی به جای میری برای مس به میدان امد با اخراج فرزین رکوعی مربی تیم مس کرمان از روی نیمکت و کارت زرد دوم به بحرانی برای اخراج او در دقیقه 90، بازی تحت تاثیر این اتفاقات قرار گرفته بود.

در نهایت مس کرمان سه امتیاز این بازی را به حساب خود ریخت تا 21 امتیازی شود و فرار سه امتیازی و سبقت بسیار خوبی در رتبه های صعود به خود اختصاص دهد.

لینک خبر‌ :: http://www.mes-fc.ir/news/?Id=75903