باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
سه‌شنبه 4 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 16:10:08
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مس نوین1-0 شهرداری همدان/مس نوین با شکست صدرنشین مدعی صعود شد

یکشنبه 29 فروردین ماه 1400 ساعت 00:24

تیم فوتبال مس نوین در ادامه بازی های لیگ دسته یک فوتبال کشور، شنبه شب تیم صدرنشین جدول گروه یعنی شهرداری همدان را در کرمان با تک گل میلاد پورصف شکن شکست داد تا جدی تر از قبل مدعی صعود به لیگ یک شود.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در هفته پانزدهم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور، تیم مس نوین در ورزشگاه باهنر کرمان میزبان شهرداری همدان بود که فرزاد حسین خانی تیم خود را با ترکیب آرمان شهدادنژاد، علی خلیلی، کیان عباسپور، وحید نعمتی، امیر حسین طاهری، عارف زینلی، حسین تهامی، رضا ستاری، امیر حسین عسگری، میلاد پورصفشکن و امیر حسن صالحی به میدان فرستاد.

با توجه به صدرنشینی تیم شهرداری همدان در جدول گروه، بازیکنان مس نوین به خوبی می دانستند که با کسب این سه امتیاز خانگی، چه گام بلندی برای نزدیک تر کردن خود به بالای جدول و رتبه های صعود برخواهند داشت.

از همین رو بود که مس نوین با شروع مسابقه، خیلی فکورانه و باهوش بازی را آغاز کرد و در دقایق ابتدایی مسابقه ضربه کاری را به تیم قدرتمند شهرداری همدان وارد کرد.

در دقیقه 20 بازی برروی یک ضربه آزاد، پورصفشکن با یک شوت دیدنی صف شکن خط دفاعی و دروازه شهرداری همدان شد و گل سه امتیازی مس نوین را به تور دروازه همدانی ها دوخت.

بعد از این گل بازی هوشمندانه بازیکنان مس نوین ادامه پیدا کرد به نحوی که تمامی راه های نفوذ را برای حریف بسته بود تا این تیم از همان نیمه اول با جنجال به دنبال تغییر روند بازی باشد.

در نیمه دوم تیم شهرداری همدان که به واسطه جنجال های خود کاملا تمرکز فنی بازیکنانش را از دست داده بود، با خطاهایی بی مورد که البته کاملا مستحق کارت بودند با دو اخراجی در دقایق 60 و 65 کار را به شدت برای خود مشکل کرد.

بازی روان و عالی بازیکنان مس نوین که با حرکات تکنیکی آن ها همراه می شد کاملا از نظر روانی بازیکنان تیم حریف را دچار مشکل کرده بود تا آن ها به راحتی خود را خلع سلاح کنند.

مس نوین بعد از 9 نفره شدن حریف می توانست گل های بعدی خود را نیز به ثمر برساند اما ترجیح بیشتر این تیم مدیریت و حفظ سه امتیاز ارزشمند خود در این بازی بود که در پایان 90 دقیقه با وجود جنجال و اعتراض های دامنه دار تیم همدانی به این مهم دست پیدا کرد.

در نیمه دوم امین کاظمیان، علیرضا قادری، سعید شمس الدینی، حجت ده شیخ و مهدی حرجندی بازیکنانی بودند که برای مس نوین در راستای حفظ پیروزی این تیم به زمین آمدند.

نکته قبل توجه دیگر این بازی، گرامی داشت یاد و خاطره نادر دست نشان فقید از سوی باشگاه مس کرمان پیش از شروع مسابقه بود که در روز خاکسپاری وی، در این مسابقه یادبودی برای مربی سابق باشگاه خود انجام داد.

تیم فوتبال مس نوین با سه امتیاز این بازی و با وجود یک بازی کمتر نسبت به رقبای بالای جدولی، از 14 مسابقه 23 امتیازی شد تا با 5 و 6 امتیاز اختلاف با رده دوم و سوم جدول، نگاه خود را به رتبه های صعود از این گروه کاملا تیز کرده باشد.

مس نوین بازی هفته آینده خود را روز شنبه چهارم اردیبهشت ماه از ساعت 20 و 15 دقیقه در تهران برابر تیم ویستا توربین برگزار خواهد کرد که با توجه به رده سوم این تیم در جدول، یک بازی بسیار مهم و سرنوشت ساز برای رتبه های بالای جدول محسوب می گردد.

لینک خبر‌ :: http://www.mes-fc.ir/news/?Id=76265