باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 9 فروردین ماه 1403 ساعت 16:30:27
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

تاکید بازیکنان مس نوین بر تداوم حرکت در راه بالای جدول

یکشنبه 29 فروردین ماه 1400 ساعت 09:41

تیم فوتبال مس نوین شب گذشته موفق شد دست به کار بزرگی بزند و تیم صدرنشین شهرداری همدان را در کرمان شکست دهد تا حرکت خود را برای رسیدن به رتبه های بالای جدول ادامه دهد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ بازیکنان شایسته مس نوین پس از کسب سه امتیاز برابر شهرداری همدان در جمع حبرنگاران بر تداوم حرکت خود در راه بالای جدول تاکید کردند و از انگیره های تیم خود برای رسیدن به رتبه های صعود گفتند.

آرمان شهدادنژاد کاپیتان و دروازه بان مس نوین در پایان این بازی گفت: با توجه به شرایط تیم همدان در جدول گروه، این بازی برای ما به نوعی 6 امتیازی محسوب می شد که خوشبختانه به آن دست پیدا کردیم. شهرداری همدان در نیم فصل اول فقط یک شکست داشت و همین نشان می داد بازی برابر این تیم هوشیاری و توانی دو چندان می خواهد که خوشبختانه بچه های تیم نوین به خوبی آن را ارائه کردند.

وی افزود: بازی را بسیار خوب شروع کردیم و خیلی به موقع نیز به گل رسیدیم اما در ادامه تاکید برای حفظ سه امتیاز بازی سبب شد که بچه های ما کمی عقب بکشند و تحت تاثیر حملات حریف باشیم اما در مجموع به هدف خود از این بازی دست پیدا کردیم.

کاپیتان تیم فوتبال مس نوین با تاکید بر اینکه راه این تیم برای کسب رتبه های بالای جدول ادامه دارد گفت: خوشبختانه در نیم فصل اول به خودباوری و همدلی لازم در تیم دست پیدا کردیم که سبب می شود در نیم فصل دوم در همین راستا به نتایج و رتبه های خوب فکر کنیم. ما در هفته های پیش رو چهار بازی با چهار تیم بالای جدول داریم که با همین انگیزه بازی امروز در آن ها به میدان می رویم تا نیم نگاهی به صعود به لیگ یک داشته باشیم.

شهدادنژاد در پایان از داور این مسابقه تشکر کرد و گفت: ما در نیم فصل اول به واسطه جو سازی حریفان در جریان بازی از داوری ها لطمه خوردیم اما داور بازی امشب اصلا تحت تاثیر حریف قرار نگرفت و در حد لیگ برتر سوت زد که جا دارد از وی تشکر کنم.

میلاد پورصفشکن دیگر بازیکن مس نوین که گل سه امتیازی تیم خود را در بازی با شهرداری همدان به ثمر رساند نیز در پایان این بازی گفت: به پیروزی در این بازی نیاز داشتیم تا خود را به عنوان یک تیم بالانشین در جدول تثبیت کنیم که خوشبختانه به آن دست پیدا کردیم.

وی در رابطه با گل خود نیز گفت: سه امتیاز بازی امروز حاصل زحمات بچه ها بود و خوشحالم که در این بازی برای این کار موفق به گلزنی شدم و امیدوارم این اتفاق در بازی های بعد نیز رخ دهد.

لینک خبر‌ :: http://www.mes-fc.ir/news/?Id=76267