باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 27 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 12:59:29
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

دعوت باشگاه مس کرمان از همگان برای حضور در راهپیمایی باشکوه روز قدس

پنج‌شنبه 16 فروردین ماه 1403 ساعت 17:50

باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان همزمان با فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، از همگان برای حضور در راهپیمایی باشکوه این روز دعوت به عمل می آورد.

در ماه ضیافت خدا ، طاعات همه مومنین به درگاه الهی و شب زنده دار ایران اسلامی به آخرین جمعه ماه مبارک رمضان رسید تا طعم شیرین روزه داری را به حلاوت ماندگار حمایت از مظلومان فلسطین و بیزاری از مستکبران جهان پیوند دهد.

روز قدس، روز خیزش مسلمانان دنیا در حمایت از مظلومان جهان و یادگار ماندگار حضرت امام خمینی (ره) در راستای زنده‌نگهداشتن روحیه ظلم‌ستیزی و ظلم‌ناپذیری مردم ایران و جهان در مقابل استکبار و استبداد است.

روز قدس روزی است که باید پرچم آزادی خواهی در سراسر دنیا برافراشته شود و همه دولتهای زور گو بدانند که مردم ایران اسلامی در کنار سایر ملت های آزادی خواه دنیا با تمام توان حامی مستضعفان و محرومان هستند.

حوادثی که امروز در دنیای اسلام روی می‌دهد، ضرورت انسجام عملی جهت مقابله با سرمنشاء اصلی فساد و تباهی را آشکار می‌کند و جهان اسلام در این روز به عمق اندیشه ناب صهیونیسم ستیزی خمینی کبیر(ره) بیشتر پی می‌برد.

باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمامی مردم ولایتمدار کرمان در این ماه مبارک، از همه اقشار مختلف مردم  دعوت می نماید ، تا بار دیگر با حضوری پرشورتر از سال های گذشته در راهپیمایی روز جهانی قدس، تجلی همبستگی و همدلی خود را در دفاع از قدس عزیز و مردم مظلوم فلسطین نشان دهند.

لینک خبر‌ :: http://www.mes-fc.ir/news/?Id=79145