باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 27 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 10:57:52
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

تقدیر مدیرعامل باشگاه مس کرمان از پیروزی های متوالی تیم هندبال مس

جمعه 17 فروردین ماه 1403 ساعت 13:24

مدیرعامل باشگاه مس کرمان از ثبت نتایج عالی و پیروزی های متوالی تیم هندبال مس کرمان در رقابت های لیگ برتر تقدیر و تشکر کرد و بر حمایت از این تیم تا رسیدن به کسب سکوی قهرمانی تاکید نمود.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس، پس‌از کسب چهارده پیروزی متوالی در رقابت های این فصل لیگ برتر و صدرنشینی مقتدرانه تیم هندبال مس کرمان و ثبت یک رکورد تاریخی در کسب پیروزی، آقای محمد رضا کافی با تشکر از تلاش ستودنی تمامی اعضای این تیم عنوان کرد: بدون شک این روند عالی حاصل یک همدلی و وحدت در بدنه تیم هندبال مس کرمان می باشد که علی رغم سختی کار، نتایج عالی را از خود برجای گذاشته است تا این تیم به شایستگی در صدرجدول و در مسیر کسب عنوان قهرمانی قرار بگیرد.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان افزود: قطعا حمایت های باشگاه و هواداران غیور و خونگرم آن تا رسیدن این تیم به سر منزل مقصود خود که همان کسب جام قهرمانی در این فصل می باشد ادامه خواهد داشت و با رسیدن این تیم بر این سکو، شایستگی های تیم هندبال این فصل تا همیشه در تاریخ باشگاه و هندبال کشور ثبت خواهد شد.

گفتنی است تیم هندبال مس کرمان در یک بازی حساس و فینال گونه روز دوشنبه 20 فروردین در کرمان میزبان تیم نیروی زمینی شاملی می باشد.

لینک خبر‌ :: http://www.mes-fc.ir/news/?Id=79146