شمارهی خبر : 90441 | تعداد بازدید : 554
چهارشنبه 19 شهریور ماه 1404 ساعت 17:07
برگزاری مجمع عمومی باشگاه مس کرمان
مجمع عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی مس کرمان در زمان مقرر و با حضور صد درصدی سهامداران برگزار شد و در آن صورتهای مالی فصل عملکردی سال گذشته به تصویب رسید.

مجمع عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی مس کرمان در زمان مقرر و با حضور صد درصدی سهامداران برگزار شد و در آن صورتهای مالی فصل عملکردی سال گذشته به تصویب رسید.
به گزارش روابط عمومی باشگاه مس کرمان، در این نشست که با هدف بررسی عملکرد مالی، اداری و حقوقی سال گذشته تشکیل شد، سهامداران با ابراز رضایت از شفافیت مالی و نظم اداری ایجاد شده، بر ادامه این روند در سالهای آینده تأکید کردند.
از نکات قابل توجه این مجمع میتوان به تصویب صورتهای مالی فصل عملکردی سال گذشته، ارتقای شفافیت در گردشهای مالی، بهبود نظم اداری نسبت به سالهای گذشته و فراهم شدن بستر لازم برای حرکت باشگاه در مسیر حرفهایسازی اشاره کرد. همچنین، در راستای بهبود فرآیندهای داخلی، باشگاه اقدام به توسعه نرمافزارهای مدیریتی خود کرده است؛ از جمله استفاده از نرمافزارهای بودجهبندی و ارتقاء نرمافزار انبارداری، که به افزایش دقت و کارایی در کنترل منابع مالی و موجودیها کمک خواهد کرد. علاوه بر این، بایگانی دیجیتال اسناد و مدارک نیز در دستور کار قرار گرفته تا فرایند ذخیرهسازی و دسترسی به اطلاعات به صورت مؤثرتر و سریعتر انجام شود. همچنین، استقرار سیستم حسابرسی داخلی به منظور نظارت دقیقتر و شفافتر بر تمامی فعالیتهای مالی و اداری باشگاه از دیگر اقداماتی است که در این دوره به مرحله اجرا درآمده است.
سهامداران در این نشست اعلام کردند:«ضمن تشکر از روند رو به رشد باشگاه مس کرمان در سال گذشته، معتقدیم هنوز ظرفیتهای ارزشمندی برای بهبود و ارتقای بیشتر وجود دارد و باید از این فرصتها در برنامهریزیهای آینده بهرهبرداری شود.»




