شمارهی خبر : 90808 | تعداد بازدید : 218
جمعه 3 بهمن ماه 1404 ساعت 18:04
دختران فوتسالیست مس کرمان با پیروزی بر پالایش اصفهان همچنان در جمع مدعیان لیگ برتر
تیم فوتسال دختران مس کرمان در سیزدهمین بازی این فصل خود در لیگ برتر با نتیجه 2بر0 تیم پالایش نفت اصفهان را شکست داد.

تیم فوتسال دختران مس کرمان در سیزدهمین بازی این فصل خود در لیگ برتر با نتیجه 2بر0 تیم پالایش نفت اصفهان را شکست داد.
به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در این بازی که در سالن تلاش کرمان برگزار شد، شاگردان خانم ایرانمنش با دو گل مهسا ایرانمنش و فاطمه سهرابی موفق شدند میهمان خود تیم پالایش نفت اصفهان را شکست دهند و سه امتیاز این بازی را از آن خود کنند.
با این پیروزی دختران فوتسالیست مس کرمان در جدول رقابت های لیگ برتر 28 امتیازی شدند و در فاصله 8 امتیازی با صدر جدول در رده چهارم جدول قرار گرفتند تا در کورس تیم های بالانشین جدول قرار داشته باشند.
این تیم بازی هفته آینده خود را روز پنجشنبه نهم بهمن ماه در اصفهان برابر تیم سپاهان برگزار خواهد کرد.