شماره‌ی خبر : ‌90863 | تعداد بازدید : 347
دوشنبه 20 بهمن ماه 1404 ساعت 19:12

بعثت کرمانشاه 0_2 مس کرمان/سه امتیاز از بعثت برای شایستگی مس

تیم فوتبال مس کرمان با دو گل رضا آقابابایی و ابولفضل عکاشه شایستگی تمام در کرمانشاه بر میزبان خود تیم بعثت با نتیجه 2بر0 به پیروزی رسید.

بعثت کرمانشاه 0_2 مس کرمان/سه امتیاز از بعثت برای شایستگی مس

تیم فوتبال مس کرمان با دو گل رضا آقابابایی و ابولفضل عکاشه شایستگی تمام در کرمانشاه بر میزبان خود تیم بعثت با نتیجه 2بر0 به پیروزی رسید.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس، در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ یک تیم مس در زمین به شدت گل آلود و ناهموار آزادی کرمانشاه میهمان تیم بعثت بود که آقای فرزاد حسین خانی تیم خود را با ترکیب سید رسول حسینی،مجید بهروزی،علی تهامی،مهدی ناظمی،عارف زینلی،امیرحسین بهزادی،صالح محمدی،جلیل پناهی،سید محمد حسینی،رضا اقابابایی و امید پورقنبری به میدان فرستاد.

تیم مس کرمان که برای کسب این سه امتیاز بیرون از خانه کاملا پرانگیزه بود بازی را عالی شروع کرد و در دقیقه 12 بازی با خطایی که برروی پناهی اتفاق افتاد موفق شد با ضربه آقابابایی به گل اول بازی رسید.

بعد از این گل میزبان برای رسیدن به گل تساوی حملاتی برروی دروازه تیم مس ترتیب داد که بازی عالی و با تمرکز بازیکنان مس کرمان اجازه نداد این تیم به دروازه مس کرمان گزندی وارد کند.

بازی خوب تیم مس کرمان در نهایت برتری این تیم را در نیمه اول حفظ کرد اما با شروع نیمه دوم داور مسابقه در دقیقه 50 برای میزبان اعلام یک ضربه پنالتی بحث برانگیز کرد اما درخشش عالی رسول حسینی در دروازه مس کرمان در این صحنه کامل شد و با مهار ضربه پنالتی حریف بازهم دروازه مس کرمان را بسته نگه داشت.

این اتفاق که روحیه تیم مس را برای کسب سه امتیاز بازی در کرمانشاه چند برابر کرد سبب شد که بازیکنان این تیم نبض بازی با در دست بگیرند و با یک دفاع تیمی عالی برروی ضد حملات در چند نوبت فرصت زدن گل دوم را هم داشته باشند که بدشانسی و تیر دروازه مانع این اتفاق شد.

در حالی که در نیمه دوم بازی امیرحسین عسگری، هادی ابراهیمی، ابولفضل عکاشه، وحید نامداری و بردیا حسینخانی برای تیم مس به میدان آمدند در آخرین دقایق بازی ابولفضل عکاشه یکی از ضدحملات مس کرمان را به شکلی عالی تبدیل به گل دوم این تیم کرد تا سه امتیاز این بازی با گل دوم برای مس کرمان تثبیت شود.

با این پیروزی مس کرمان در جدول 29 امتیازی شد و به رده ششم جدول صعود کرد تا بازی هفته آینده خود را روز یکشنبه 26 بهمن در کرمان برابر مس سونگون برگزار نماید.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی آریو و مس؟!