شماره‌ی خبر : ‌1619 | تعداد بازدید : 3124
سه‌شنبه 10 اسفند ماه 1395 ساعت 14:38

نحوه عضویت و لغو در سامانه پیام کوتاه هواداران مس

هوادارانی که مایل به عضویت در سامانه هواداری مس و بهره‌مندی از امکانات آن از جمله ارسال اخبار به صورت پیامکی و شرکت در قرعه‌کشی جوایز ارزنده هستند عدد 34 را به شماره 309134 پیامک نمایند.

نحوه عضویت و لغو در سامانه پیام کوتاه هواداران مس

ضمن تشکر و قدردانی از هواداران باغیرت و متعصب باشگاه مس کرمان که از ته دل حمایت‌های مادی و معنوی خود را از تیم‌های باشگاه مس به خصوص تیم فوتبال مس کرمان در رقابت‌های لیگ یک نشان دادند، باشگاه مس کرمان نیز دست این سرمایه‌های واقعی خود را به گرمی می‌فشارد و کمال تشکر را از همراهی آن‌ها ابراز می‌دارد.

هواداران مس همانگونه که حماسه حضور خود در بازی با ملوان در ورزشگاه باهنر کرمان را ثابت کردند، مدتی است از طریق سامانه‌ی هواداران مس نیز حمایت‌های مادی خود را نیز به باشگاه مس عنایت می‌کنند که نتیجه‌ی همین حمایت‌ها پیروزی‌ها و نتایج درخشان تیم‌های مختلف باشگاه مس بوده است.

اما در رابطه با عضویت و یا لغو عضویت از این سامانه توجه به نکات زیر مهم و الزامی است:

ـ هوادارانی که مایل به عضویت در سامانه هواداری مس و بهره‌مندی از امکانات آن از جمله ارسال اخبار به صورت پیامکی و شرکت در قرعه‌کشی جوایز ارزنده هستند عدد 34 را به شماره 309134 پیامک نمایند.

ـ با ارسال این پیامک روزانه مبلغ 200 تومان از ارسال کننده دریافت می‌شود که برروی قبوض تلفن همراه دریافت می‌گردد.

ـ برای انصراف و یا لغو عضویت فقط کافی است کلمه off و یا خاموش را به شماره 309134 ارسال نمائید که با انجام این کار به طور قطعی هزینه‌ای دیگر دریافت نخواهد شد.

ـ در صورت هرگونه مشکل در عضویت و یا لغو عضویت در این سامانه با شماره ٠٩١٩٨٢٤٤٢٢٥ که به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی است تماس حاصل فرمائید.

از این همراهی عظیم و اعتماد بی نظیر مردم ورزش دوست دیار کریمان و حمایت از تیم محبوب خود سپاسگذاریم.


یکشنبه 8 اسفند ماه 1395 ساعت 21:13
مرسی از اطلاع رسانی دقیق و عالی. فقط برندگان هر هفته را زودتر اعلام کنین . خدا را شکر من خیلی ها را دیدم عضو شدند انشالله باشگاه و هواداران روز به روز بیشتر باهم باشند
یکشنبه 8 اسفند ماه 1395 ساعت 21:14
چند روزی جو بدی را راه انداختند. یه جو مشکوک. واقعت باید بررسی کنین ببینین کی میخواد به هر بهانه به مس کرمان ضربه بزنه
جایزه بزرگ
1
2
یکشنبه 8 اسفند ماه 1395 ساعت 21:15
انشالله بریم برای جشن قهرمانی و جشن برنده شدن ماشین. مرسی از اطلاعرسانی فقط هوادارا مراقب شیطنت های برخی باشند که میخوان باشگاه را خراب کنند. خدا را شکر با تدبیر هوشمندانه باشگاه خیلی زود قضیه جمع شد. دشمنان بدانند در مقابل لشکر عظیم مس کرمان هیچ نیستند
جمعه 29 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 21:38
اقا پدر من شصت و اندی سالشه نمیدونه فوتبال چیه شما اومدین سرخود پیامک باشگاه مس رو براش فعال کردین گوشی ایشون خرابه کلا پیامک ارسال نمیشه که بخواد سامانه شمارو فعال کنه حالام چون پیام ارسال نمیشه نمیتونه غیر فعالش کنه من مجبور شدم سایتونو پیدا کنم تا چاره جویی کنم زحمت شما شرمنده دزدی بسه غیر فعال کنید این سرویس بی صاحابتونو با این سو استفاده کردناتون ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ با سلام شما باید با شماره تلفن درج شده در این خبر بابت قطع این سرویس اقدام فرمائید.
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی برابر چادرملو