شماره‌ی خبر : ‌1932 | تعداد بازدید : 3893
چهارشنبه 7 تیر ماه 1396 ساعت 11:55

محمد علیزاده: یک فصل عالی را در مس کرمان خواهیم داشت

شناخت کمی قبلا از آقای نخعی داشتم، بار فنی ایشان را از نزدیک ندیده بودم که در این یک هفته اخیر چیز های بسیاری از ایشان یاد گرفتم و فکر می کنم که در کنار یکدیگر فصل خوبی را میتوانیم پشت سر بگذاریم.

محمد علیزاده: یک فصل عالی را در مس کرمان خواهیم داشت

در حالی که برخی از رسانه‌ها در هفته‌ی گذشته خبر از جدایی محمد علیزاده از تیم مس کرمان می‌دادند، همین رسانه‌ها در گفتگو با این بازیکن از زبان خود اواز اساس این موضوع را تکذیب کردند.

علیزاده که سابقه‌ی بازی در تیم مس کرمان را دارد، پس از چند فصل مجددا پیراهن این تیم را بر تن می‌کند و از بازگشت خود به مس بسیار راضی می‌باشد.

او در گفتگوی خود در این باره می‌گوید: در بابل، شرایط خیلی خوبی داشتم با مربیان و مدیران آن جا رابطه ای برادرانه داشتم ولی در دو فصل حضورم در خونه به خونه به اهدافم در فوتبال دست پیدا نکردم به همین علت تصمیم گرفتم در مس به فوتبال خود ادامه بدهم.

* هر روز در رسانه ها گفته می شد که مقصد بعدی من فلان تیم می باشد ولی راستش را بخواهید از شش تیم خوب لیگ یکی پیشنهاد داشتم و دو پیشنهاد لیگ برتری نیز به دستم رسید ولی وقتی با دوستان و مدیر برنامه هایم مشورت کردم، تصمیم بر این گرفته شد که به مس بپیوندم چرا که بر روی کاغذ آن دو تیم لیگ برتری شانس سقوط به لیگ دسته اول بودند، به همین دلیل تیم قلدر مس را انتخاب کردم چرا که مدیر عامل و سرمربی با دانشی دارد و عزم خود را برای صعود به لیگ برتر جذب کرده است.

* تیم خوبی بسته شده است. نقاط ضعفی داشتیم که کادر فنی تیم توانست آن نقاط را پیدا کند و به خوبی، در روزهای اخیر آن ضعف را با به خدمت گرفتن چند یار خوب و انجام دادن بازی های دوستانه پر کند و با بدنسازی خوب وارد کارزار مسابقات شویم.

* شناخت کمی قبلا از آقای نخعی داشتم، بار فنی ایشان را از نزدیک ندیده بودم که در این یک هفته اخیر چیز های بسیاری از ایشان یاد گرفتم و فکر می کنم که در کنار یکدیگر فصل خوبی را میتوانیم پشت سر بگذاریم.

* از همه هواداران و مردم خوب کرمان می خواهم که در این فصل تا لحظه آخر حمایت مان کنند، اینجا باشگاه حرفه ای می باشد و صحبت هایی که شده بود من می خوام فسخ قرارداد کنم و از مس بروم و به یک تیم لیگ برتری بپیوندم به طور قطع منتفی می باشد و در کرمان می مانم و با قدرت به فوتبال خودم ادامه می دهم و می خواهم همه بدانند که همیشه دنبال آرامش بودم نه جنجال.

 


چهارشنبه 7 تیر ماه 1396 ساعت 13:40
درود بر محمد علیزاده این فصل خیلی روش حساب کردیم ایشالا صعود با تکیه بر بازیکنای خوبی مثل علیزاده
چهارشنبه 7 تیر ماه 1396 ساعت 13:40
درود بر محمد علیزاده این فصل خیلی روش حساب کردیم ایشالا صعود با تکیه بر بازیکنای خوبی مثل علیزاده
چهارشنبه 7 تیر ماه 1396 ساعت 14:50
واقعا محمد علیزاده از بهترین های لیگه. واقعا این خبرنگارنما که همه میشناسیمش نمیخواد دست از این مصاحبه هاب خیالی برداره که بعد همون رسانه میبینه که خیلی اوضاع خراب شده میاد خبر خودش رو تکذیب میکنه. این دیگه اخرشه
چهارشنبه 7 تیر ماه 1396 ساعت 14:51
من دو سه بار سر تمرین با علیزاده صحبت کردم.گفت همه چی عالیه و خبلی راضی بود. واقعا باشگاه نقل انتقالات عالی کار کرد. بازیکن هایی گرفته شد واقعا عالی و خوب هستند
چهارشنبه 7 تیر ماه 1396 ساعت 14:52
الماس کویر هستی داش محمد. بهترینی
چهارشنبه 7 تیر ماه 1396 ساعت 14:53
قطعا ستاره بی چون و چرای لیگ امسال
چهارشنبه 12 مهر ماه 1396 ساعت 21:28
محمد بازیکن با تجربه و خوبیه من سالها بازی هاش رو دنبال میکنم از اون موقع که تو لیگ برتر بوده همیشه عصای دست مربی بوده ...خوش فکر و حرفه ای
چهارشنبه 12 مهر ماه 1396 ساعت 21:29
محمد بازیکن با تجربه و خوبیه من سالها بازی هاش رو دنبال میکنم از اون موقع که تو لیگ برتر بوده همیشه عصای دست مربی بوده ...خوش فکر و حرفه ای
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شاهین بندرعامری