شماره‌ی خبر : ‌2328 | تعداد بازدید : 2744
سه‌شنبه 16 آبان ماه 1396 ساعت 10:58

تیکدری: روز سختی را برای مدافعان مسجد سلیمان رقم می‌زنیم

دفاع حریف مدافعین قدرتمندی دارد. یکی از بهترین مدافعان این تیم، مجید ایوبی است که فصل قبل نیز در ترکیب مس و همبازی ما بود و بسیار مدافع قدرتمندی است. خط حمله مس نیز آنقدر ضعیف نیست که نتواند به حریف گل بزند.

تیکدری: روز سختی را برای مدافعان مسجد سلیمان رقم می‌زنیم

مهدی تیکدری بعد از چند بازی در دیدار تیم مس برابر صبا قم گلزنی کرد تا با طلسم شکنی خوددر این زمینه بازهم هواداران مس را به روند گلزنی خود امیدوار کند.

تیکدری در گفتگو با مرجع خبری فرتاک ورزشی در این باره گفت: دو سه بازی بود که پیروزی کسب نکرده بودیم و نوار بردهای ما قطع شده بود اما خداروشکر برد خوبی مقابل صبا به دست آوردیم و به جدول مسابقات بازگشتیم.

وی درخصوص اینکه آیا نگاهی به آقای گلی در مسابقات لیگ یک دارد یا نه گفت: تمام تلاشم را می‌کنم که در مرحله اول برای تیم مثمر ثمر واقع شوم و سپس به آقای گلی فکر کنم. اگر تیم به موفقیت برسد، قطعا موفقیت‌های شخصی نیز در پی آن است و نیم نگاهی به آقای گلی در مسابقات دارم.

تیکدری درخصوص نیمکت‌نشینی فصل قبل و فیکس شدن امسالش گفت: این مسئله فصل قبل برای من اتفاقی بود. آقای ابراهیم‌زاده در چند بازی از من استفاده کرد و بیشتر سلیقه‌ای بود اما امسال پیشرفت خوبی دارم و آقای نخعی نیز نقش مهمی در شکوفایی من داشت.

مهاجم مس درخصوص برخی تشابه بین وی و مهدی قائدی گفت: اصلا دوست ندارم با قائدی مقایسه شوم. شاید سبک بازی من و او یکسان باشد اما دوست دارم با بازیکن بزرگتری مقایسه شوم و الگوی ورزشی خاصی در ایران ندارم اما الگوی فوتبالی من، نیمار ستاره پاریسن ژرمن  می‌باشد.

تیکدری درخصوص بازی با نفت مسجدسلیمان گفت: دفاع حریف مدافعین قدرتمندی دارد. یکی از بهترین مدافعان این تیم، مجید ایوبی است که فصل قبل نیز در ترکیب مس و همبازی ما بود و بسیار مدافع قدرتمندی است. خط حمله مس نیز آنقدر ضعیف نیست که نتواند به حریف گل بزند.

وی در خاتمه افزود: چمن ورزشگاه مسجدسلیمان هموار است و شرایط ایده‌آلی دارد و یقین دارم زیباترین بازی هفته، در مسجدسلیمان رقم خواهد خورد و روز سختی در انتظار مدافعین نفت در پیش رو خواهد بود.


سه‌شنبه 16 آبان ماه 1396 ساعت 12:41
یعنی مس هر وقت اومده ادعا کنه نتیجه برعکس داده باخته!!!!
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی برابر چادرملو