شماره‌ی خبر : ‌78222 | تعداد بازدید : 500
شنبه 23 اردیبهشت ماه 1402 ساعت 18:46

رئیس هیات مدیره باشگاه مس کرمان: تا لحظه آخر برای بقا از تلاش تیم حمایت می کنیم

پیش از بازی تیم های مس کرمان و ملوان انزلی، مدیران باشگاه مس کرمان با حضور در جمع بازیکنان تیم فوتبال مس کرمان باردگیر بر حمایت از تلاش این تیم برای بقا در رقابت های لیگ برتر تاکید کردند.

رئیس هیات مدیره باشگاه مس کرمان: تا لحظه آخر برای بقا از تلاش تیم حمایت می کنیم

پیش از بازی تیم های مس کرمان و ملوان انزلی، مدیران باشگاه مس کرمان با حضور در جمع بازیکنان تیم فوتبال مس کرمان باردگیر بر حمایت از تلاش این تیم برای بقا در رقابت های لیگ برتر تاکید کردند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ آقای دکتر طیاری رئیس هیات مدیره باشگاه مس کرمان به همراه آقای دکتر قرایی مدیرعامل این باشگاه و جمعی دیگر از مقامات باشگاه مس کرمان، پیش از شروع بازی بر تلاش همه جانبه بازیکنان این تیم برای رسیدن به هدف ماندگاری در جدول رقابت های لیگ برتر تاکید کردند و حمایت کامل خود را تا لحظه آخر این تلاش از سوی مدیریت باشگاه اعلام کردند.

آقای دکتر طیاری با بیان اینکه قطعا توانایی های بازیکنان مس کرمان بسیار فراتر از نتایج چند هفته اخیر این تیم بوده است گفت: بازیکنان بسیار توانمندی در قالب تیم این فصل حضور دارند که قطعا جایگاه فعلی تیم نشانگر توانمندی آن ها نیست اما بهرشکل اتفاقات و نتایج دست به دست هم داد که در این هفته های پایانی بیش از پیش دست در دست هم بگذاریم و برای یک هدف مهم تلاش کنیم.

رئیس هیات مدیره باشگاه مس کرمان با بیان اینکه مردم کرمان و هواداران تیم مس قدردان تلاش عوامل این تیم هستند گفت: برای همه کاملا قابل درک است که ماندگاری تیم در لیگ برتر تا چه اندازه کار بزرگ و هدف والایی است و با این مهم زمینه برای موفقیت های بعدی در سال های پیش رو کاملا فراهم می شود از همین رو با تلاش شما و ماندگاری در رقابت های لیگ برتر، قطعا نام و تلاش شما به نیکی در اذهان هواداران و فوتبال کرمان باقی خواهد ماند چراکه همه می دانند در چه شرایط سختی به این مهم دست یافتید.

آقای دکتر طیاری افزود: همانند همه کرمان که از تلاش شما حمایت کامل به عمل می آورد، مدیریت باشگاه مس کرمان با حمایت های عالی و پشتیبانی مدیریت محترم شرکت ملی صنایع مس ایران، از تلاش شما نهایت پشتیبانی را انجام خواهد داد و شک نکنید که دست شما در این هفته ها بابت تلاش های صادقانه خود بیش از همیشه از سوی همگان به گرمی فشرده خواهد شد.

آقای دکتر قرایی مدیرعامل باشگاه مس کرمان نیز با تشکر از حمایت های مدیریت شرکت ملی صنایع مس و شخص آقای دکتر طیاری از باشگاه مس کرمان، اتحاد و همدلی واقعی تیم فوتبال مس کرمان در این هفته ها را عامل اصلی راه موفقیت تیم دانست و تاکید کرد: مطمئن باشید که هیچ تلاش صادقانه و هیچ نیت پاکی برای رسیدن به هدف بی نتیجه نمی ماند و ما با همین سرفصل ها تیم را در این بازی های حساس در لیگ برتر حفظ خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان در ادامه افزود: طی روزهای اخیر با سرمربی و کادر فنی محترم تیم به صورت فشرده جلسات مختلف برگزار می کنیم تا بهترین زمینه را برای حمایت از تیم فراهم کنیم و این روند تا لحظه آخر تلاش ما ادامه خواهد داشت و مطمئن هستیم که با سختکوشی خود این هدف را عملی خواهیم کرد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی برابر چادرملو