شماره‌ی خبر : ‌78641 | تعداد بازدید : 407
یکشنبه 30 مهر ماه 1402 ساعت 10:26

سرمربی مس کرمان: به بازیکنان پیش از بازی آریو ظرفیت و توان آن ها را یادآوری کردیم

اکبر محمدی که به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال مس کرمان معرفی شد، در پایان بازی این تیم برابر آریو، تیم مس کرمان را دارای توان و ظرفیت های بالا عنوان کر

سرمربی مس کرمان: به بازیکنان پیش از بازی آریو ظرفیت و توان آن ها را یادآوری کردیم

اکبر محمدی که به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال مس کرمان معرفی شد، در پایان بازی این تیم برابر آریو، تیم مس کرمان را دارای توان و ظرفیت های بالا عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس، سرمربی جدید تیم فوتبال مس کرمان در پایان این بازی گفت: در ابتدا جا دارد از تمامی مربیان و هواداران عزیز باشگاه مس کرمان برای در اختیار گرفتن این سمت رخصت بطلبم و امیدوارم تکلیفی که بر من گذاشتند به بهترین شکل عمل کنم و از کادر فنی قبلی تیم نیز کمال تشکر را داشته باشم.

وی در رابطه با پیروزی تیم مس کرمان در این بازی گفت: پیش از مسابقه فقط ظرفیت و توان بازیکنان را به آن ها یادآوری کردیم و خسته نباشید می‌گویم به مجموعه تیم که یک بازی سخت و پرفشار را در زمین حریف با پیروزی به پایان رساندند.

سرمربی مس کرمان ادامه داد: از جدول رقابت ها بسیار عقب هستیم و باید این برد را به سرعت فراموش کنیم و آماده بازی های آتی شویم به خصوص بازی آینده برابر استقلال ملاثانی که دیدار بسیار مهمی برای ما تلقی می شود.

آقای محمدی با اشاره به لزوم تداوم نتایج خوب مس کرمان در هفته های آتی گفت: هدف اولیه ما به ساحل آرامش رساندن تیم در مسابقات می باشد و با ترمیم برخی نقاط ضعف و خودباوری بیشتر نسبت به توان تیم انشاالله به جایگاه مناسب تیم برخواهیم گشت.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شاهین بندرعامری