شماره‌ی خبر : ‌79196 | تعداد بازدید : 125
یکشنبه 2 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 21:34

سرمربی مس کرمان: فرصت پیروزی بر شهرراز را هم در اختیار داشتیم

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در پایان بازی این تیم برابر شهرراز شیراز که با تساوی یک بر یک تمام شد، از فرصت های بیشتر تیم خود برای پیروزی بر میزبان گفت.

سرمربی مس کرمان: فرصت پیروزی بر شهرراز را هم در اختیار داشتیم

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در پایان بازی این تیم برابر شهرراز شیراز که با تساوی یک بر یک تمام شد، از فرصت های بیشتر تیم خود برای پیروزی بر میزبان گفت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ آقای اکبر محمدی در پایان بازی تیم های مس کرمان و شهرراز در شیراز گفت: در ابتدا باید به تلاش هر دو تیم خسته نباشید بگویم و این نکته را اذعان کنم که تیم شهرراز پس از دو پیروزی متوالی بازی های قبل خود در این بازی خانگی با انگیزه و پرقدرت برابر ما قرار گرفت که تلاش خوب بچه های تیم ما در نهایت منجر به کسب امتیاز از این بازی بیرون از خانه گردید.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان افزود: در 21 هفته ای که کادر فنی تیم مس حضور پیدا کرده است درصدد بودیم از شکست و تفکر پذیرش راحت باخت فاصله بگیریم که خوشبختانه در این زمینه موفق بودیم و تنها سه شکست در این 21 هفته ثبت شد که یک باخت آن نیز در نیم فصل دوم به بازی برابر خیبر برمی گشت که به هیچ عنوان منصفانه و فوتبالی رخ نداد.

وی با بیان اینکه مس کرمان در هفته های اخیر به همراه تیم سپاسی شیراز از نظر دفاعی بهترین عملکرد را داشته اند گفت: باید بازی دفاعی خوب خود را با استفاده بهتر از موقعیت های گل کامل کنیم و در بازی امروز نیز فرصت های خوبی برای رسیدن به پیروزی از دست دادیم ولی با این حال تشکر می کنم از بازیکنان تیم خود که از بازی باخته در نهایت به امتیاز رسیدند.

محمدی با بیان اینکه جدول رقابت های لیگ یک به سه بخش تقسیم شده است گفت: در بخش میانی جدول که تیم هایی مثل مس و شهرراز حضور دارند حساسیت ها کمتر است و همین کار قضاوت را برای داوران راحت تر می کند و امروز نیز شاهد قضاوت خوبی از داور مسابقه بودیم.

سرمربی مس کرمان با بیان اینکه فشار در بازی های لیگ یک بسیار بالاتر از رقابت های لیگ برتر می باشد گفت: در بازی های لیگ یک همه چیز تحت تاثیر صعود قرار می گیرد و این لیگ با امکانات سخت افزاری کمتر بسیار پرفشارتر از لیگ برتر برگزار می شود و این کار را برای تیم ها به شدت سخت می کند.

وی افزود: در بازی های لیگ دسته اول، یک تیم برای صعود باید در ده هفته اول جایگاه خود را در بالای جدول و در این جهت جدا کند که بهرشکل در این فصل این موقعیت برای مس کرمان فراهم نشد اما با نگرش مثبت مدیریتی که در شرکت و باشگاه مس کرمان در یکی، دو ماه اخیر حاکم شده است، امیدواریم که برای فصل آینده این اتفاق برای تیم مس کرمان از ابتدای بازی ها رخ دهد چراکه حضور در لیگ برتر با توجه به امکانات سخت افزاری موجود در کرمان و هواداران خونگرم این شهر کاملا حق کرمان و تیم مس می باشد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی برابر چادرملو