شماره‌ی خبر : ‌79209 | تعداد بازدید : 155
جمعه 7 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 22:54

ضربات پنالتی راه صعود مس در جام حذفی را بست

تیم فوتبال مس کرمان با شکست 5بر3 در ضربات پنالتی برابر تیم چادرملو از صعود در رقابت های جام حذفی بازماند.

ضربات پنالتی راه صعود مس در جام حذفی را بست

تیم فوتبال مس کرمان با شکست 5بر3 در ضربات پنالتی برابر تیم چادرملو از صعود در رقابت های جام حذفی بازماند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال کشور تیم های مس کرمان و چادرملو اردکان در ورزشگاه باهنر کرمان به مصاف هم رفتند که این بازی در جریان 120 دقیقه خود با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در این بازی مس کرمان با ترکیب گودرز داوودی، ابولفضل علایی، میلاد خدایی، خشایار زبرجد، علی مغنمیان، علی وزیری پناه، امیرحسین بهزادی، مصطفی شیخ، پوریا غلامی، سپهر روزی طلب و ابولفضل عکاشه به مصاف میهمان خود رفت.

این بازی که با سرعت بسیار خوب و کیفیت فنی بالا آغاز شده بود، با موقعیت سازی دو تیم برروی دروازه یکدیگر آغاز شد که در همان نیمه اول نیز سهم مس کرمان از حملات بازی بیشتر بود اما در نهایت تلاش دو تیم در 45 دقیقه نخست بدون گل باقی ماند.

اما در نیمه دوم تیم مس فشار حملات خود را بیشتر کرد و پس از اینکه بازیکنان چادرملو دو موقعیت مسلم گلزنی تیم مس را از روی خط دروازه خود برگشت دادند، در نهایت در دقیقه 77 بازی بود که مس کرمان با خطای پنالتی که برروی علایی اتفاق افتاد موفق شد با ضربه وزیری پناه به گل اول این مسابقه دست پیدا کند.

در حالی که 90 دقیقه بازی تمام شده بود و کار به وقت های اضافه کشیده بود، تیم چادرملو در دقیقه 94 بازی موفق شد برروی فشار حملات خود به گل برسد و بازی را به تساوی بکشاند.

این موضوع سبب شد که کار به دو وقت اضافه 15 دقیقه ای بکشد که گلی دربرنداشت و بازی به ضربات پنالتی رسید.

در ضربات پنالتی مس توسط شیخ، زینلی و علایی به گل رسید اما ضربه آبادی پیشه از دست رفت تا تیم چادرملو با گل کردن هر پنج پنالتی خود در نهایت 5بر3 پیروز این بازی نفس گیر باشد و به مرحله بعد رقابت های جام حذفی صعود کند.

در این بازی عباس زراعتکار، عارف زینلی، ابولفضل نظری و محمد علی آبادی پیشه نفراتی بودند که در دقایق مختلف برای مس کرمان به میدان آمدند.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شاهین بندرعامری