شماره‌ی خبر : ‌79210 | تعداد بازدید : 146
جمعه 7 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 23:13

مربی مس کرمان: باید این حذف را پشت سر بگذاریم

مربی تیم فوتبال مس کرمان پس از پایان بازی این تیم برابر چادرملو در رقابت های جام حذفی که با شکست مس در ضربات پنالتی همراه بود گفت: باید این شکست را پشت سر بگذاریم و به آینده نگاه کنیم.

مربی مس کرمان: باید این حذف را پشت سر بگذاریم

مربی تیم فوتبال مس کرمان پس از پایان بازی این تیم برابر چادرملو در رقابت های جام حذفی که با شکست مس در ضربات پنالتی همراه بود گفت: باید این شکست را پشت سر بگذاریم و به آینده نگاه کنیم.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ آقای وحید فاضلی در پایان این بازی گفت: در ابتدا جا دارد از تلاش بچه های تیم که 120 دقیقه با تمام وجود تلاش کردند تشکر کنم و به آن ها یادآوری کنم که این حذف را باید پشت سر بگذارند و بلافاصله با ریکاوری آماده بازی های پیش رو در لیگ یک شوند.

وی افزود: برابر یکی از بهترین تیم های لیگ یک این فصل که از تمامی نیروهای خود در جام حذفی بهره می برد بازی کردیم و با دید منصفانه و با توجه به موقعیت های گلی که خلق کردیم حق تیم ما بود که در جریان نود دقیقه با اختلاف بیش از دو گل برنده باشیم ولی بهرشکل پس از تعویض هایی که انجام دادیم و جوانی که بر تیم حاکم شد شاید کم تجربگی مانع از این شد که گل برتری خود را در وقت های اضافه حفظ کنیم و بازی به تساوی کشیده شد.

مربی مس کرمان با بیان اینکه از دادن فرصت به جوانان در این بازی اصلا پشیمان نیستند گفت: این بازیکنان آینده دار نیاز به اعتماد دارند و ما اصلا از دادن فرصت به آن ها پشیمان نیستیم از جمله پنالتی که به آبادی پیشه دادیم و خراب شد ولی به هیچ عنوان او را شماتت نمی کنیم و حمایت کامل نیز از او و سایر بازیکنان جوان تیم انجام می دهیم چراکه با همین اشتباهات آن ها بزرگ و آبدیده می شوند.

فاضلی افزود: نوع بازی ما در همین مسابقه سخت نیز نشان داد که به یک هارمونی خوب در تیم دست پیدا کردیم و انشااله سعی می کنیم ادامه بازی های لیگ را با یک کیفیت خودب به پایان برسانیم.

وی در رابطه با داوری بازی گفت: در کل قضاوت خوب بود اما فکر می کنم که یک ضربه پنالتی دیگر برای ما در این بازی اعلام نشد که باید صحنه را بررسی کنیم اما در رابطه با داور چهارم باید بگویم که ایشان به هیچ عنوان رفتار مناسبی با نیمکت ما نداشت و مشخص نیست چرا همانند بازی های قبلی که به عنوان داور چهارم در بازی های مس حضور داشتند، در این دیدار نیز حساسیت بی موردی برروی نیمکت ما داشت که موجب بهم خوردن تمرکز کادر فنی و نیمکت نشینان ما شده بود.

مربی مس کرمان با تشکر از حمایت خوب تماشاگران مس در این بازی گفت: شرمنده هواداران تیم شدیم که نتوانستیم در ضربات پنالتی آن ها را شادمان کنیم و جا دارد بابت حمایت امروز آن ها از تیم دست همه آن ها را ببوسیم.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شاهین بندرعامری