شماره‌ی خبر : ‌1763 | تعداد بازدید : 2658
دوشنبه 4 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 22:40

مس کرمان2-2نفت مسجد سلیمان/چهار گل برای بدرقه بازی‌های خانگی مس

تیم فوتبال مس کرمان در آخرین بازی خانگی خود در این فصل از رقابت‌های لیگ دسته اول کشور برابر تیم نفت مسجد سلیمان به تساوی دو بر دو رسید.

مس کرمان2-2نفت مسجد سلیمان/چهار گل برای بدرقه بازی‌های خانگی مس

تیم فوتبال مس کرمان در آخرین بازی خانگی خود در این فصل از رقابت‌های لیگ دسته اول کشور برابر تیم نفت مسجد سلیمان به تساوی دو بر دو رسید.

دوشنبه چهارم اردیبهشت 1396/ هفته‌ی سی و دوم رقابت‌های لیگ دسته اول کشور/ ورزشگاه شهید باهنر

تماشاگر: پانصد نفر

گل‌ها: مهدی دغاغله (10 پنالتی) میلاد محمدی (62) برای مس/احمد داوودی(15)اکبرآفاقی(65) برای نفت

داور: احمد موسوی، علی رعیت، عباس صادقی

کارت زرد:امیرحسین عسگری(مس)محمد خان احمدی، میلاد شیخ احمدی، سعید خردمند(نفت)

اخراج: کیانوش میرزایی(90)مس

مس کرمان: آرمان شهدادنژاد، علیرضا ابراهیمی، مجید ایوبی،وحید اسماعیل‌بیگی( امیر حسین عسگری 60) بهنام داداش‌وند، علی فرهنگ(حمید رفیعی 85) میلاد محمدی(امین کاظمیان 70) علیرضا قاسمی،رضا ستاری، کیانوش میرزایی، مهدی دغاغله، سرمربی: منصور ابراهیم‌زاده

نفت مسجد سلیمان:یوسف بهزادی، محمد خان احمدی، مجتبی بیژن،میلاد شیخ سلیمانی، میلاد خدایی،رامین قربانی، شهاب زندی،فرشید لک(اکبر آفاقی 58) سعید خردمند، احمد داوودی، رضا طاهری(عرفان کاظمی 55) (سجاد موسوی 90) سرمربی: محمود فکری

در روزی که ورزشگاه باهنر یکی از کم هیاهوترین روزهای خود را سپری می‌کرد دو تیم مس و نفت مسجد سلیمان که هر دو تکلیف خود را تا حدود زیادی در این فصل روشن کرده بودند به مصاف هم رفتند.

مس که بسیار علاقه‌مند بود آخرین بازی خانگی خود را با پیروزی پشت سر بگذارد، بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه‌ی ده بازی با حرکت علی قاسمی موفق شد از حریف خود پنالتی بگیرد.

مهدی دغاغله با تسلط این ضربه‌ی پنالتی را گل کرد تا کرمانی‌ها به کسب سه امتیاز این بازی امیدوار باشند.

اما حریف که می‌دانست با شکست در این بازی باید هفته‌ی آخر را با استرس سقوط سپری کند خیلی زود جلو کشید و با استفاده از تعلل بازیکنان دفاعی مس برروی یک ضربه‌ی ایستگاهی در دقیقه‌ی 15 خیلی زود گل تساوی را به ثمر رساند.

دو تیم علی‌رغم تلاش خود در نیمه‌ی اول که بیشتر از سوی تیم مس برای به ثمر رسیدن گل دوم دیده می‌شد در نهایت با تساوی یک بر یک به رختکن رفتند.

با شروع نیمه‌ی دوم میلاد محمدی بازیکن جوان و با انگیزه‌ی مس با حرکتی انفرادی و عالی وبا شوتی دقیق گل دوم تیم مس را در دقیقه‌ی 65 به ثمر رساند تا مزد بازی بسیار خوب خود در این بازی را بگیرد.

اما این پایان کار نبود و بازهم تیم نفت برروی معدود حملات خود برروی ضربات ایستگاهی بازهم از تعلل بازیکنان مس نهایت استفاده را برد و در دقیقه‌ی 75 گل دوم مس را جبران کرد.

در دقایق پایانی این بازی بود که با اخراج میرزایی تیم مس ده نفره شد تا در نهایت نتواند آخرین بازی خانگی خود را با پیروزی پشت سر بگذارد و این بازی پر گل برنده‌‌ای نداشته باشد.

مس با این تساوی 49 امتیازی شد و در همان رده‌ی هفتم باقی ماند. این تیم بازی آخر فصل خود را روز دوشنبه‌ی آینده در کرج و برابر اکسین برگراز خواهد کرد.


سه‌شنبه 5 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 21:43
آیا ابراهیم زاده که قرارداد2ساله بسته تضمین می دهدتیم مس فصل بعدصعودکندچرا درنیم فصل اول تیم11مساوی می دهد و درنیم فصل دوم طوفانی شروع می کند وجز مدعیان صعودقرارمی گیرد ویکباره دربازی های حساس 4شکست پیاپی می خوردوسقوط آزادبه پایین جدول می رودعلت کجاست زمین .داوری.عدم حمایت مدیران فوتبالی ...کی این حاشیه های لعنتی تمام می شودچرا تیمهای پارس جنوبی جم صعود می کندوسپیدرودرشت مدعی صعودهست ولی باشگاه مس بااین امکانات حرفه ای باید درلیگ یک غرق شود چرا با احساسات هواداران بازی می شود وباز هم سریال ادامه دارد دیگر خسته شدیم از این سریال تکراری...این تیم چند فصل است بیماراست ترس از نباختن و عدم اعتماد به نفس ضمنا این تیم از اول فصل نظم تیمی نداشت وهمیشه با استرس بازی می کرد باید در اسرع وقت با کارشناسان زبده ومدیریت قوی برای فصل برنامه ریزی کرد
سه‌شنبه 5 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 22:17
اگه میخواهید این تیم صعود کند باید پاکسازی را ادامه دهید.خدا از سرشون نگذره که فقط ادعا دارن و وسط زمین راه رفتن تا تیم این چند بازی نتیجه نگیره.
هوادار مس
0
3
سه‌شنبه 5 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 22:20
به خدا اصلا لیگ یک بمونیم لیگ برتر هم نریم ولی دست این افراد که فقط به فکر پول هستند رو کوتاه کنید
سه‌شنبه 5 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 22:22
گل های عجیبی خوردیم من توی ورزشگاه بودم واقعا عجیب بود ها. بی انگیزه بودن بازیکنان بوده یا جریانات دیگه بوده؟؟!!از جمله پشت خط ماندن های باشگاه که قبلا سالی ٤٠٠ ٥٠٠تومان میگرفتن و الان پشت خط ماندن
سه‌شنبه 5 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 22:25
سال اینده باز هم تورو خدا بازیکنان جوان را بازی بدین و کسانی ادعای غیرت دارن برن.به چه زبونی باید بگیم این افراد که سالهای سال هستن نمیخواهیم.من التماس میکنم خواهش میکنم این افراد که فقط به فکر پول هستند از تیم بیرون بریزید.
سه‌شنبه 5 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 22:30
این بازی ها دیگه بی فایده بود چه صد تا میزدن و چه صدتا میخوردن. بازی یزد و اتفاقات قبل از ان باعث شد نریم بالا.خواهشا اسامی این بازیکنان رو ببرید تا مردم بفهمند.و من یه خواهش دارم دوستانی که طرفدار اقایون هستند در محلی جمع شوند ببینیم واقعا چند نفرند.والا ما هر کسی دیدیم حمایت کرده از اخراج دوستان. این پیشنهاد من بود واقعا ما حداقل ببینیم چند نفرن؟؟!!! به قران لیگ برتر نمیخواهیم ولی بازیکنی در تیم باشه که غیرت داشته باشه نه اینکه بعد از بازی اشک تمساح بریزه و بگه پول به من ندادن و بعد فهمیدیم ٨٠درصد گرفتن تازه بدون پاداش ها
سه‌شنبه 5 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 22:36
به نظرم باید کادرفنی تغییر کنه و هرچه سریعتر بازیکنان مورد تظر جذب شوند.بازیکنان جوان و با انگیزه.کاری را شروع کردید ادامه دهید من رفیق حسین تهامی هستم ترسی هم ندارم همه دیدن حق حسین تهامی بازی در بهترین تیم های لیگ برتره بعد به خاطر حضور یه نفر که دو برابر سن حسین داشت بهش بازی نمیرسید.ولی بازم دم باشگاه گرم کاری کرد که حق بازیکنان جوان گرفته بشه چون کادرفنی که کاری نکرد
چهارشنبه 6 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 07:41
واقعا یعنی ما نمیتونیم تیم ته جدولی رو در یه بازی بدون استرس ببریم این چه وضعیه ؟؟؟؟؟؟؟؟ با پیراهن این تیم حرمت داره
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز