شماره‌ی خبر : ‌23289 | تعداد بازدید : 988
دوشنبه 23 مهر ماه 1397 ساعت 19:09

مس کرمان 3-0 خونه به خونه بابل/خانه مس بالای جدول

تیم فوتبال مس کرمان در یک بازی هجومی، برتر و زیبا، برابر خونه به خونه بابل با دو گل سجاد حیدری و تک گل مهدی تیکدری به پیروزی قاطعانه سه بر صفر دست یافت.

مس کرمان 3-0 خونه به خونه بابل/خانه مس بالای جدول

تیم فوتبال مس کرمان در یک بازی هجومی، برتر و زیبا، برابر خونه به خونه بابل با دو گل سجاد حیدری و تک گل مهدی تیکدری به پیروزی قاطعانه سه بر صفر دست یافت.

در هفته‌ی هشتم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور، تیم مس در ورزشگاه باهنر کرمان میزبان تیم خونه به خونه بابل بود.

نادر دست‌نشان تیم خود را در این بازی با ترکیب مهدی اسلامی، میلاد باقری، عیسی پرتو، احسان جودکی، امیر حسین عسگری، فرزاد حسین‌خانی، محمد رضا خرسندنیا، امین جهان کهن، مهرداد قتبری، شروین بزرگ و حمید کاظمی به میدان فرستاد.

تیم مس از همان شروع بازی انگیزه‌های زیاد خود را برای گلزنی نشان داد و در دقیقه‌ی 10 بازی با ضربه‌ی سر شروین بزرگ اولین موقعیت خطرناک بازی را خلق کرد.

مس می‌توانست در این بازی خیلی زود به گل برسد اما بدشانس بود که در دقیقه‌ی 15 بازی شوت مهرداد قنبری به تیر دروازه خونه به خونه خورد و تبدیل به گل نشد. در دقیقه‌ی 18 نیز حمید کاظمی نتوانست ضربه‌ی سر خود را تبدیل به گل کند.

در حالی که مس برای گلزنی در نیمه‌ی اول بی‌تابی می‌کرد، و حمید کاظمی در دقیقه‌ی 32 از داخل شش قدم موقعیت عالی گلزنی خود را از دست داد، در نهایت دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

در نیمه‌ی دوم هم با شروع بازی این مس بود که حمله می‌کرد و تیم خونه به خونه دفاع... موقعیت‌های خوب گلزنی شروین بزرگ و قنبری بازهم با بدشانسی برای مس از دست رفت.

اما نقطه عطف بازی در دقیقه‌ی 55 رقم خورد جایی که سجاد حیدری به جای کاظمی و مهدی تیکدری به جای خرسندنیا برای مس به میدان آمدند تا حملات مس سرعت بیشتری هم بگیرد.

سجاد حیدری که در بازی قبل برابر قشقایی نیز تعویض طلایی مس شده بود، در این بازی بازهم همین موضوع را برای خود تکرار کرد و دو دقیقه بعد از ورود خود به زمین گلزنی کرد.

 رروی ارسال دیدنی و تماشایی امیر حسین عسگری توپ به سجاد حیدری رسید تا او بازهم تعویض طلایی مس شود و با ضربه‌ی سری دیدنی گل اول مس را به ثمر برساند.

با این گل هم ذهن مس آرام‌تر شد و هم دفاع فشرده خونه به خونه بازتر تا حملات مس بوی بیشتری از گل بدهد.

بعد از گل نشدن ضربه سر دیدنی شروین بزرگ در دقیقه‌ی 61 بازهم سجاد حیدری در دقیقه‌ی 70 برای مس گلزنی کرد.

برروی پاس عالی شروین بزرگ، این حیدری بود که در خط حمله مس با حیدری در دروازه‌ی حریف تک به تک شود و با ضربه‌ای به شکل چیپ و عالی گل دوم مس را به زیبایی تمام به ثمر برساند.

با دو برابر شدن برتری مس، این تیم نبض بازی را کاملا در اختیار گرفته بود و اجازه هیچ حرکت مثبتی به حریف نمی‌داد.

بازی بسیار عالی و کم اشتباه مس در میانه زمین و خط دفاع، بازهم مهاجمان آماده‌ی مس را در موقعیت گلزنی قرار می‌داد.

در دقیقه‌ی 75 علی شهسواری جانشین عسگری شد تا سومین تعویض مس هم انجام بگیرد.

 در حالی که مس همچنان موقعیت‌های خطرناک برروی دروازه‌ی حریف می‌ساخت، در دقیقه‌ی 90 رضا آقابابایی بازیکن تیم حونه به خونه با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد.

اما این اتفاق پایانی بازی نبود و در دقیقه‌ی 93 این مهدی تیکدری بود که طلایی بودن تعویض‌های مس را دوبله کرد و برای بار سوم دروازه‌ی حریف را باز کرد.

تیکدری با شوتی دیدنی از پشت محوطه‌ی حریف پیروزی مس را سه برصفر کرد تا با همین نتیجه بازی به اتمام برسد.

با این پیروزی مس از هشت بازی خود 16 امتیازی شد تا تنها بنا به تفاضل گل کمتر در رده‌ی دوم جدول قرار بگیرد با این پیروزی برابر خونه به خونه، بالای جدول را خانه خود کند.   

 


سه‌شنبه 24 مهر ماه 1397 ساعت 11:42
دروووووووووووووووووووووووووود بر شرفتون باغیرتا دمتون گرمممممممممممممممممممممممممم
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی خیبر و مس