شماره‌ی خبر : ‌2376 | تعداد بازدید : 4319
سه‌شنبه 30 آبان ماه 1396 ساعت 09:30

پخش مستقیم بازی بادران تهران و مس کرمان

این دیدار از ساعت 14 و 15 دقیقه در ورزشگاه کارگران تهران برگزار خواهد شد که اگر اتفاق خاصی رخ ندهد قرار است این بازی به طور زنده از شبکه‌ی سراسری ورزش مورد پوشش زنده قرار بگیرد.

پخش مستقیم بازی بادران تهران و مس کرمان

بنا به گفته برخی مراجع خبری، بازی عصر امروز تیم‌های بادران تهران و مس کرمان به طور زنده از تلویزیون پخش خواهد شد.

این دیدار از ساعت 14 و 15 دقیقه در ورزشگاه کارگران تهران برگزار خواهد شد که اگر اتفاق خاصی رخ ندهد قرار است این بازی به طور زنده از شبکه‌ی سراسری ورزش مورد پوشش زنده قرار بگیرد.

هفته‌ی گذشته به دلیل مشکلات حق پخش، بازی‌های لیگ یک برگزار شده در تهران و کرج به صورت زنده پخش نشد که ظاهرا این مشکل برای بازی امروز حل شده است تا پخش زنده‌ی بازی بادران و مس در دستور کار قرار بگیرد.

همچنین همانند همیشه علاقه‌مندان می‌توانند اتفاقات این بازی را از طریق کانال تلگرامی رسمی باشگاه مس به آدرس mesfc@ دنبال نمایند.

همچنین در رابطه با پخش زنده‌ی بازی‌های تیم فوتبال مس در کرمان از شبکه‌ی استانی نیز رایزنی‌های صورت گرفته است که در صورت توافق مناسب در این زمینه، اخبار خوب در این مورد رسما اعلام خواهد شد. 


سه‌شنبه 30 آبان ماه 1396 ساعت 18:47
من شخصا نسبت به سایت پرزش 3 و انگیزه هاش در موارد مختلف مشکوکم. این هم تحلیلشون از مس هست: ٬٬احمد نخعی سرمربی این تیم که اولین فصل حضورش در مس را به عنوان سرمربی تجربه می کند، نتوانسته انتظارات را برآورده کند و این در حالی است که مدیرعامل این تیم تمامی امکانات موجود را برای موفقیت این تیم فراهم کرده است. حال باید دید با این نتایج و عقب ماندن 12 امتیازی مس با صدرجدول این باشگاه چه تصمیمی خواهد گرفت.٬٬ ولی سوال من اینه که واقعا مس تصمیم داره به لیگ برتر برگرده یا نه؟!!! اگه آره که نتایج چند سال اخیر هر سال دریغ از پارسال رو نشون میدن. تیم های پایه هم که نتیجه ی خوبی نمیگیرن تا دلمون به پایه سازی و سال های آینده خوش باشه.... ادعای مسئولان مس هم اینه که با دلال ها رابطه ای ندارن!! .... پس این پول هایی که به حساب باشگاه واریز میشه کجا میرن؟؟؟؟ هر سال اول فصل ادعای مدعی بودنمون گوش فلک رو کر میکنه اما آخر فصل هشتم و نهم هستیم! فقط دلمون خوشه که مدعی هستیم وگرنه چند ساله تمام بازی های حساس رو باختیم...
چهارشنبه 1 آذر ماه 1396 ساعت 00:35
لطفا فقط همین یک بار نظر بنده حقیرو پخش کنید.بابا باور کنید با این مربی و این دانش به هیچ جا نمیرسیم .ما امسالم در خدمت لیگ یک هستیم و سال دیگه
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز