شماره‌ی خبر : ‌63491 | تعداد بازدید : 800
یکشنبه 25 آذر ماه 1397 ساعت 09:00

حاشیه‌های بازی بادران و مس/فریاد کرمانی صدای اول ورزشگاه تهران

هواداران مس کرمان با چند دستگاه اتوبوس خود را به کنار تیم خود رسانده بودند و با فریادهای خود، تشویق مس را به نوعی صدای اول ورزشگاه تهران کرده بودند. البته تیم میزبان نیز بی‌هوادار نبود و هواداران بادران نیز در ورزشگاه حضور داشتند.

حاشیه‌های بازی بادران و مس/فریاد کرمانی صدای اول ورزشگاه تهران

تیم فوتبال مس کرمان در آخرین بازی نیم فصل اول خود در رقابت‌های لیگ دسته اول این فصل، در یکی از بازی‌های سخت خارج از خانه خود، برابر بادران تهران به یک امتیاز خوب دست پیدا کرد تا نیم فصل اول خود را با دست پر به اتمام برساند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس کرمان در این بازی که در ورزشگاه کارگران تهران برگزار می‌شد، هواداران مس کرمان با چند دستگاه اتوبوس خود را به کنار تیم خود رسانده بودند و با فریادهای خود، تشویق مس را به نوعی صدای اول ورزشگاه تهران کرده بودند. البته تیم میزبان نیز بی‌هوادار نبود و هواداران بادران نیز در ورزشگاه حضور داشتند.

کیفیت چمن ورزشگاه کارگران در روزهای سرد سال با افت مواجه شده بود و تیم مس که در تابستان  چند بازی تدارکاتی در این ورزشگاه انجام داده بود، آن کیفیت مطلوب را از این زمین ندید.

چند  بازیکن سابق تیم مس که در بادران تهران توپ می‌زدند،پیش از بازی با اعضای تیم سابق خود به خوش و بش پرداختند.

پس  از بازی با شهرداری تبریز و سپاسی که مس در آخرین دقایق بازی، از شکست برای خود کسب نتیجه و امتیاز کرد، این سومین بازی متوالی بود که مس این سناریو را برای خود تکرار کرد. اگر بازی با ملوان را نیز در نظر بگیریم، این چهارمین مسابقه مس بود که اتفاقات مهم آن در 5 دقیقه‌ی آخر بازی رقم می‌خورد که این نشان از جنگندگی تیم مس تا آخرین لحظه بازی دارد.

هواداران تیم مس که از کسب یک امتیاز بازی سخت برابر بادران که در لحظات آخر بازی کسب شد شادمان بودند، در پایان مسابقه با تشویق ایسلندی بابت یک نیم فصل زحمت بازیکنان مس، از آن‌ها قدردانی کردند.

بازیکنان مس با کسب یک امتیاز خوب از بازی دشوار بادران در تهران و یک پله صعود در جدول، نیم فصل اول را به شکلی مطلوب به پایان رساندند تا با آرامش ذهنی راهی تعطیلات نیم فصل شوند و پس از ریکاوری 15 بازی سنگین دور رفت، آماده‌تر از قبل در فکر شروع بازی‌های حساس دور برگشت و انجام عملیات نهایی برای صعود به لیگ برتر باشند. مس شانه به شانه دو تیم اول جدول، نیم فصل اول را در رده‌ی سوم به پایان رساند تا چشم امید کرمان به ساق‌ لاله‌های نارنجی در نیم فصل دوم پررنگ‌تر باشد.

ظاهرا همچنان برخی در کرمان  چشم دیدن آرامش تیم مس را هم ندارند... بلافاصله بعد از پایان این بازی و در حالی که تیم مس با شرایطی بسیار مطلوب لیگ یک را به نیم فصل رسانده است که با رضایت حداکثری هواداران نیز همراه شده، برخی با اعلام و انتشار مسائل حاشیه‌ای، و بزرگ نمایی درگیری‌های عجیب و غریب در تیم مس، همچنان درصدد دامن زدن به نامطلوب نشان دادن جو تیم مس و اغراق برای آن هستند...

این رفتار نشان می‌دهد فعالیت این افراد در مقطع حساس نیم فصل برای اثرگذاری برروی بازی‌های حساس ابتدایی دور برگشت، با انتشار این دست اخبار و حاشیه‌سازی بیشتر شود تا اهداف خاص خود را دنبال نماید که هوشیاری بیشتر هواداران و مخاطبان تیم مس در مواجه با این رفتارها را می‌طلبد...باشگاه مس کرمان در ابتدا با صبوری تمام و به واسطه‌ی حفظ آرامش مجموعه‌ی تیم و باشگاه این گونه رفتارها را رصد خواهد کرد اما با تداوم این رفتارها، قطعا شفاف‌سازی‌های خود در رابطه با ریشه‌های این حاشیه‌سازی‌ها را خواهد داشت.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز