شماره‌ی خبر : ‌63658 | تعداد بازدید : 985
یکشنبه 14 بهمن ماه 1397 ساعت 09:31

سرمربی فوتسال بانوان کویر مس:با اعتماد به نفس بازی برگشت نیمه‌نهایی را انجام می‌دهیم

فوتسال بازی ثانیه‌هاست و ما در برخی از بازی‌هایمان در چند ثانیه پایانی نتیجه را عوض کردیم و حالا نیز کاملا آماده هستیم که با اعتماد به نفس و روحیه بسیار بالا در اصفهان جبران یک گل خورده خود را انجام دهیم.

سرمربی فوتسال بانوان کویر مس:با اعتماد به نفس بازی برگشت نیمه‌نهایی را انجام می‌دهیم

تیم فوتسال دختران کویر مس در بازی دور رفت نیمه‌نهایی خود در لیگ برتر فوتسال بانوان کشور با نتیجه‌ی نزدیک یک بر صفر، شکست خفیفی را برابر تیم نامی‌نو اصفهان در کرمان پذیرفت تا سرنوشت تیم صعود کننده به فینال به بازی برگشت کشیده شود.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ سعیده ایرانمنش سرمربی تیم فوتسال دختران کویر مس در رابطه با بازی رفت دو تیم گفت: بازی کاملا پایاپای بود و ما برروی یک حادثه و ضدحمله دروازه خود را در این بازی باز شده دیدیم و با وجود اینکه تیم حریف مهره های بسیار زیادی داشت اما در این بازی کاملا دفاعی کار کرد.

ایرانمنش با بیان اینکه شکست یک بر صفر کاملا قابل جبران است گفت: فوتسال بازی ثانیه‌هاست و ما در برخی از بازی‌هایمان در چند ثانیه پایانی نتیجه را عوض کردیم و حالا نیز کاملا آماده هستیم که با اعتماد به نفس و روحیه بسیار بالا در اصفهان جبران یک گل خورده خود را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه دختران کویر مس در بازی برگشت کاملا باتجربه به میدان خواهند رفت، افزود: در بازی رفت نیز تیم جوان و بومی ما به نوعی تحت تاثیر اسامی ملی‌پوش و بزرگ حریف قرار گرفته بود اما در جریان بازی تیم ما به خودباوری بیشتری برابر حریف دست پیدا کرد و من مطمئن هستم که در بازی برگشت دختران شایسته تیم ما، از همان ابتدا با نهایت تجربه و هوشمندی برابر حریف قرار خواهند گرفت.

سرمربی تیم فوتسال دختران کویر مس با بیان اینکه در بازی رفت خیلی دست به ریسک نزدیم گفت: در این بازی اگر برروی دروازه‌ی حریف فشار زیادی وارد می‌کردیم می‌توانستیم دروازه‌ی آن‌ها را باز کنیم اما با توجه به تاکتیک حریف که استفاده از ضدحملات بود، ترجیح دادیم خیلی ریسکی بازی نکنیم تا با نتیجه‌ی دور رفت، در بازی برگشت برنامه خود را برای صعود عملی کنیم.

ایرانمنش با بیان اینکه برای بازی برگشت تیم دختران کویر مس محروم و یا مصدومی ندارد گفت: صبح روز پنجشنبه به اصفهان خواهیم رفت تا روز جمعه برابر این تیم بازی کنیم و انشاالله با کسب جواز صعود به فینال به کرمان بازگردیم. 


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز