شماره‌ی خبر : ‌1930 | تعداد بازدید : 3706
یکشنبه 4 تیر ماه 1396 ساعت 14:51

جذب یک مدافع وسط جدید برای مس کرمان

میلاد باقری مدافع فصل قبل تیم پارس جم با عقد قراردادی رسما به تیم مس کرمان پیوست تا در فصل پیش رو رقابت‌های لیگ دسته اول کشور پیراهن این تیم را بر تن کند.

جذب یک مدافع وسط جدید برای مس کرمان

میلاد باقری مدافع فصل قبل تیم پارس جم با عقد قراردادی رسما به تیم مس کرمان پیوست تا در فصل پیش رو رقابت‌های لیگ دسته اول کشور پیراهن این تیم را بر تن کند.

باقری که در پست دفاع وسط بازی می‌کند یکی از مهره‌های تاثیرگذار در خط دفاع مستحکم فصل قبل تیم پارس جنوبی بود که تاثیر زیادی روی صعود این تیم به لیگ برتر داشت.

باقری دو فصل قبل در رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور و در تیم کیمیا تهران به عنوان یکی از بازیکنان منتخب آن فصل معرفی شد که سابقه‌ی او نشان می‌دهد این بازیکن جوان و آینده‌دار برای درخشش در رقابت‌های لیگ یک این فصل کاملا با انگیزه می‌باشد.

با حضور میلاد باقری برای دفاع وسط تیم مس، پازل خط دفاعی این تیم برای رقابت‌های لیگ دسته اول این فصل کامل‌تر شد.

فعالیت باشگاه مس برای جذب نفرات جدید در روزهای آتی ادامه خواهد داشت.   


سه‌شنبه 6 تیر ماه 1396 ساعت 14:00
بسیار عالی. دفاع خیلی خوبیه و انشالله سال بسیار خوبی هم داشته باشه در مس
سه‌شنبه 6 تیر ماه 1396 ساعت 15:56
به فکر مهاجم باشید.. مگه باشگاه تیم آنالیز نداره برید یه نگاهی به آمار و ارقام این چند ساله لیگ یک بندازید ببینیند مهمترین دلیل فنی عدم صعود ما این چند سال چی بوده ؟ این چند ساله ما به خاطر گل نزدن مهاجم هامون امتیازا رو از دست دادیم نه به خاطر گل خوردن... (اون همه مساوی سال قبل یادتون رفته) وگرنه این چند سال دفاعمون خوب بوده مدافع می خواهیم چکار این همه دفاع داریم خوب هم هستند شما دنبال مهاجم گلزن باشید اون هم نه یکی چندتا ششدانگ و خوبشو لازم داریم حالا شما هی برید مدافع بخرید به چه دردمون میخوره!؟ مگه اینکه کادر فنی مون ترسو باشه و بخواد فقط به قصد نباختن بازی کنه که اگه اینجور باشه باید از همین الان فاتحه صعود این فصل رو هم بخونیم... به هر حال ما گفتیم صلاح خویش خسروان دانند...
:: پاسخ خوانندگان به این نظر ::
1) خسرو  1396/04/07 ساعت 14:48
اقا مهران ، باشگاه کاملا داره کارشناسی شده بازیکن میگیره و کاملا خوب و عالی. مهاجم هم عجله ایی مثل پارسال بگیریم خوبه؟؟!! معلومه نه. مدیران باشگاه با ١٠گزینه مهاجم صحبت کردند میخواهند کاملا با فکر و با تکیه بر توانایی هایشان بگیرند که جای تحسین داره
چهارشنبه 7 تیر ماه 1396 ساعت 08:40
با ارزوی روزهای خوب برای مس و میلاد باقری
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی برابر چادرملو