شماره‌ی خبر : ‌367 | تعداد بازدید : 3241
دوشنبه 14 دی ماه 1394 ساعت 12:58

جعفری: تمام تلاشم را با پیراهن مس می‌کنم

مس یکی از تیم‌های شناخته شده‌ی فوتبال ایران است و باعث افتخار من می‌باشد که پیراهن این تیم را بر تن می‌کنم. این تیم یکی از حرفه‌ای‌ترین تیم‌های فوتبال ایران است و باید در لیگ برتر حضور داشته باشد و باید به جایگاه واقعی خود برگردد.

جعفری: تمام تلاشم را با پیراهن مس می‌کنم

میلاد جعفری در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ دسته اول کشور کشور پیراهن تیم مس کرمان را بر تن خواهد کرد تا با این تیم در بازی‌های لیگ یک شرکت کند.

جعفری که یکی از بازیکنان سرعتی در خط حمله محسوب می‌شود، فصل گذشته در لیگ برتر و با پیراهن نفت مسجد سلیمان توپ زد و در این فصل نیز برای تیم استقلال اهواز بازی کرد.

او در رابطه با اضافه شدن خود به تیم مس کرمان گفت: مس یکی از تیم‌های شناخته شده‌ی فوتبال ایران است و باعث افتخار من می‌باشد که پیراهن این تیم را بر تن می‌کنم. این تیم یکی از حرفه‌ای‌ترین تیم‌های فوتبال ایران است و باید در لیگ برتر حضور داشته باشد و باید به جایگاه واقعی خود برگردد.

جعفری ادامه می‌دهد: در نیم فصل دوم در خدمت این تیم خواهم بود و تمام تلاشم را خواهم کرد که با پیراهن مس بازیکن موثری باشیم و جواب اعتمادی که به من شده است را به بهترین شکل ممکن در کرمان بدهم.

وی می‌افزاید: این تیم بازیکنان بزرگ زیادی دارد که به شایستگی هم در نیم فصل اول در بین سه تیم اول جدول قرار گرفت. قطعا در نیم فصل دوم نیز باید تلاش کنیم که جایگاه تیم را در بین صعود کننده‌ها قرار دهیم و پتانسیل این کار با توجه به نظم و انضباطی که در تیم حاکم است کاملا وجود دارد.

جعفری با بیان اینکه در اردوی نیم فصل تلاش می‌کند که خیلی زود با تیم هماهنگ شود گفت: اردوی بندرعباس بهترین فرصت برای من است که خود را با سایر بازیکنان تیم هماهنگ کنم و با تمام وجود تمرین خواهم کرد که با شروع بازی‌ها برای مس بازیکن مفیدی باشم.

علاوه بر جعفری احسان پورشیخعلی نیز در نیم فصل دوم در تیم مس توپ خواهد زد و با ادامه‌ی مذاکرات در روزهای آتی، دو بازیکن آماده‌ی دیگر برای تیم مس در فاز تهاجمی جذب خواهند شد.


دوشنبه 14 دی ماه 1394 ساعت 15:23
امیدوارم میلاد قدر حضور در باشگاه بزرگی مثل مس رو بدونه و در نیم فصل دوم برای تیم موثر و مفید باشه
دوشنبه 14 دی ماه 1394 ساعت 19:03
مس بایدیک بازیکن شوت زن بگیره که درزدن ضربات ایستگاهی پشت محوته جریمه مهارت داشته باشه
مهدی روشندل
0
4
سه‌شنبه 6 بهمن ماه 1394 ساعت 14:41
میلاد جعفری بازیکن تکنیکی خیلی خوبیه که مهارت بازی با هر دو پا رو داره همچنین در زدن ضربات ایستگاهی با پای چپ بهترین گزینه تیم مس هستش با تشکر و احترام
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی برابر چادرملو