شماره‌ی خبر : ‌63831 | تعداد بازدید : 1746
یکشنبه 18 فروردین ماه 1398 ساعت 15:28

تمدید قرارداد فرزاد حسین خانی به عنوان سرمربی فصل آینده مس کرمان

ظهر امروز در جلسه مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه مس کرمان با فرزاد حسین خانی، قرارداد وی به عنوان سرمربی فصل آینده تیم رسما امضا شد.

تمدید قرارداد فرزاد حسین خانی به عنوان سرمربی فصل آینده مس کرمان

فرزاد حسین خانی به طور رسمی به عنوان سرمربی فصل آینده تیم مس کرمان معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ ظهر امروز در جلسه مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه مس کرمان با فرزاد حسین خانی، قرارداد وی به عنوان سرمربی فصل آینده تیم رسما امضا شد.

بدین ترتیب فرزاد حسین خانی که در بازی های این فصل لیگ یک نیز مسئولیت فنی تیم را برعهده داشت هدایت تیم مس را در فصل آتی رقابت‌های لیگ دسته  اول کشور بر عهده خواهد گرفت.

تیم فوتبال مس با این اقدام اولین گام مهم خود را برای رقابت‌های فصل آینده لیگ یک برداشت.


دوشنبه 19 فروردین ماه 1398 ساعت 12:10
یک باشگاه موفق بایستی آزمون استفاده از استعدادها و مهارت هاوپتانسیل بالقوه و توانایی ها ی افراد در تمام سطوح اعم از بازیکن و مربی و سرمربی و آنالیزور و مشاور و سرپرست و غیره را در شهر و محل خود داشته باشد و برای مهک زدن و تست کردن افراد مختلف موعد ثبت نام و تست و جذب داشته باشد تا آن باشگاه در امر تیم داری اش بتواند از حرکت های یک بعدی پرهیز کند و از تنوع استعدادها برای کسب موفقیتش بهره ببرد.آقا فرزاد در کنارش بایست مشاور و آنالیزور متعهد و با استعداد و خلاق داشته باشد وگرنه شرایط که سخت شود پیدا کردن راهکارها ی بیرون آمدن از بن بست ها کار هر عالم و فرد با تجربه ای نیست چون شرایط در هر بازی فرق خواهد کرد و قابل پیش بینی نیست و فقط یک آنالیزور حقیقی و خلاق می تواند مشکلات اصلی را ببیند و راهکارش را پیدا کند.یعنی فقط با اتکا به علم و تجربه نمی توان شرایط بازی را به نفع خود به پیش برد. به قول معروف با یک گل بهار نمی شود و باید هر دفعه گل های متفاوتی را تجربه کرد و این کار یعنی خلاقیت داشتن و این کار یک آنالیزور و مشاور و کوچینگ خلاق و کارآمد و اصولی است.به نظر من آقا فرزاد در کنارش بایست یک چنین فردی داشته باشد تا موفقیتش تثبیت شود.من یک نفر را سراغ دارم اگر بخواهید شاید بشود.
سه‌شنبه 20 فروردین ماه 1398 ساعت 22:37
سرنوشت احمد نخعی و مرحوم مهدی محمدی و ... جلوی چشمانمان است.
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی برابر چادرملو