شماره‌ی خبر : ‌79025 | تعداد بازدید : 419
سه‌شنبه 1 اسفند ماه 1402 ساعت 12:28

انتصابات جدید در باشگاه مس کرمان

در مسیر حرکت جدید مدیریتی باشگاه مس کرمان، انتصاباتی در این باشگاه صورت گرفت و آقای باقری به عنوان مدیر حراست مجموعه و آقای ریانی و خانم اسدی به ترتیب به عنوان مشاور و ناظر در حوزه های مالی و اداری این باشگاه معرفی شدند.

 انتصابات جدید در باشگاه مس کرمان

در مسیر حرکت جدید مدیریتی باشگاه مس کرمان، انتصاباتی در این باشگاه صورت گرفت و آقای باقری به عنوان مدیر حراست مجموعه و آقای ریانی و خانم اسدی به ترتیب به عنوان ناظر و مشاور در حوزه های مالی و اداری این باشگاه معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ با برنامه ریزی صورت گرفته از سوی اداره کل حراست و کمیته راهبردی ورزش شرکت ملی صنایع مس ایران، مباحث مربوط به امور حراست، مالی و اداری در باشگاه های ورزشی صنایع مس به طور جدی مد نظر قرار گرفت و در همین راستا با معرفی آقای باقری به باشگاه مس کرمان، ایشان به عنوان مدیر حراست این مجموعه مشغول به کار شد و آقای ریانی به عنوان مشاور و ناظر امور مالی و خانم اسدی به عنوان مشاور و ناظر امور اداری منصوب شدند.

شایان ذکر است افراد نامبرده، از نیروهای با سابقه و شناخته شده شرکت ملی صنایع مس می باشند که سابقه سال ها حضور در باشگاه مس کرمان را نیز دارا می باشند که در سمت های اعلام شده به معاونین باشگاه مس کرمان معرفی شدند تا در راستای برنامه ریزی در جهت تحول نظام اداری، مالی و حراست باشگاه مس کرمان از تجربیات آن ها استفاده گردد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی برابر چادرملو