شماره‌ی خبر : ‌791 | تعداد بازدید : 2973
شنبه 8 خرداد ماه 1395 ساعت 10:37

حضور هوشنگ نصیرزاده در باشگاه مس برای مشاوره در امور قراردادی و داوری

هوشنگ نصیرزاده ار کارشناسان برجسته‌ی امر داوری و حقوقی در فوتبال کشور و از اعضای تدوین مقررات فدراسیون فوتبال، با حضور در کرمان و باشگاه صنعت مس کرمان، با مدیران این باشگاه به صحبت و تبادل نظر پرداخت.

حضور هوشنگ نصیرزاده در باشگاه مس برای مشاوره در امور قراردادی و داوری

باشگاه فرهنگی و ورزشی صنعت مس کرمان درصدد است در فصل جدید رقابت‌های فوتبال لیگ یک کشور، از حضور مشاوران و کارشناسان قوی در امور مختلف بهره بگیرد.

از همین رو هوشنگ نصیرزاده ار کارشناسان برجسته‌ی امر داوری  در فوتبال کشور و از اعضای تدوین مقررات فدراسیون فوتبال، با حضور در کرمان و باشگاه صنعت مس کرمان، با مدیران این باشگاه به صحبت و تبادل نظر پرداخت.

آقای نصیرزاده در این نشست پیشنهادات بسیار خوبی در زمینه تدوین و تنظیم قراردادهای ورزشکاران باشگاه مس و همچنین اصلاحاتی در آئین نامه‌ی انضباطی باشگاه مس ارایه کرد.

در این نشست همچنین مقرر شد آقای نصیرزاده در زمینه آموزش امور داوری فوتبال و بحث‌های نوین در این زمینه، به ورزشکاران و مربیان باشگاه مس مشاوره‌های لازم را ارایه نماید.

آقای موسوی مدیر عامل باشگاه مس از تداوم حضور کارشناسان خبره در باشگاه مس برای انجام امور مشاوره‌ای خبر داد و گفت سعی مدیریت باشگاه مس بر این است که از بهترین نظرات حداکثر استفاده انجام گردد.

آقای نصیرزاده در ادامه‌ی حضور خود در کرمان از مجموعه‌ی ورزشی در حال ساخت باشگاه مس دیدن کرد و این مجموعه را یکی از مجهزترین و بهترین مجموعه‌های ورزشی و فوتبال در سطح خاورمیانه ارزیابی نمود.


شنبه 8 خرداد ماه 1395 ساعت 11:54
خواهشا اینطور کارها رو ادامه بدین و حتی در طول فصل از کارشناسان فعال در فدراسیون بیشتر استفاده کنید.
شنبه 8 خرداد ماه 1395 ساعت 14:56
استفاده از آقای نصیرزاده بسیار تصمیم درست و به جایی بوده آفرین بر آقای موسوی
یکشنبه 9 خرداد ماه 1395 ساعت 12:41
آقای نصیر زاده نحوه ی قراردادهایتان را بازبینی و اصلاح می کند که تا به حال ایراد داشته اند ولی هنوز مسئله اصلی باقی است هنوز تصمیم گیری در مورد نحوه انتخاب و چیدمان بازیکنان و کادر فنی صورت نگرفته و این انتخاب چیزی نیست که فقط با نظر کارشناسان غیربومی انجام شود. بستن تیم به صورت بومی تنها راه فرار از گرداب بازیکنان و عواملی است که تنها به فکر منافع خود و گرفتن و بستن قراردادهای سنگین با باشگاه هستندو هیچ عرق بومی و داشتن انگیزه بجز دریافت مبلغ قراردادشان را ندارند و مطمئنا از خرج کردن عواطف و احساسات برای کسب نتیجه فارغند.و شما مثل همیشه از آن کاملا غافلید.و فقط به مسائل حاشیه ای مثل اصلاح کردن بستن قراردادها اهمیت می دهید.خوب است حاشیه هار اصلاح کنید تیم را دائم به آرایشگاه بفرستید ولی این اصلاحاتتان دلیل بر تصمیمات درست و مدبرانه و عاقلانه و مردم پسند شما نیست.
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی برابر چادرملو