شماره‌ی خبر : ‌79176 | تعداد بازدید : 121
دوشنبه 27 فروردین ماه 1403 ساعت 23:50

مس کرمان 2-0 شهرداری آستارا/از دروازه مس فقط کسب امتیاز عبور می کند

تیم فوتبال مس کرمان در ادامه روند امتیاز گیری، حفظ دروازه و شکست ناپذیری خود، با زدن گل های زیبا به حریفانش، فقط به کسب امتیاز برای عبور از دروازه خود چراغ سبز نشان می دهد.

مس کرمان 2-0 شهرداری آستارا/از دروازه مس فقط کسب امتیاز عبور می کند

تیم فوتبال مس کرمان در ادامه روند امتیاز گیری، حفظ دروازه و شکست ناپذیری خود، با زدن گل های زیبا به حریفانش، فقط به کسب امتیاز برای عبور از دروازه خود چراغ سبز نشان می دهد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ تیم فوتبال مس کرمان در هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ یک در ورزشگاه باهنر کرمان میزبان شهرداری آستارا بود که با گل های ابولفضل عکاشه و پوریا غلامی دو بر صفر پیروز شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در این بازی آقای اکبر محمدی تیم مس را با ترکیب امین رضایی، ابولفضل علایی، مصطفی شیخ، علی مغنمیان، میلاد خدایی، امیرحسین بهزادی، خشایار زبرجد، پوریا غلامی، یاسر فیضی، سپهر روزی طلب و ابولفضل عکاشه به میدان فرستاد.

بازی از همان دقیقه یک خود با هجوم تیم مس کرمان به سمت دروازه حریف آغاز شد و بازی تهاجمی و مالکانه کاملا در دستور کار تیم مس کرمان قرار داشت.

تیم مس در همان 15 دقیقه نخست سه موقعیت عالی گلزنی خلق کرد که در یک صحنه پس از تسلیم دروازه بان حریف، مدافعان شهرداری توپ را از روی خط دروازه برگشت دادند.

اما فشار حملات مس کرمان سرانجام در دقیقه 20 بازی به نتیجه نشست و شوت عالی و دیدنی عکاشه به کنج دروازه شهرداری آستارا رفت تا یکی از زیباترین گل های هفته در کرمان سبز شود.

بعد از این گل بازهم این تیم مس کرمان بود که به حملات خود ادامه داد تا بازی تهاجمی مس کرمان همچنان ادامه داشته باشد و مس کرمان دو موقعیت عالی گلزنی دیگر را خلق کند.

در دقیقه 41 برنامه های هجومی مس این بار از عمق دفاع شهرداری نتیجه داد و حرکت یاسر فیضی سبب شد که در یک رفت و برگشت توپ به غلامی برسد و او با ضربه ای زیبا گل دوم مس را در این بازی به ثمر برساند.

در حالی که مس کرمان با این دو گل زده سه امتیاز این بازی را برای خود سند زده بود، در نیمه دوم بازهم این تیم مس کرمان بود که مالکیت توپ و خلق موقعیت را در اختیار داشت.

در مقابل تیم شهرداری که برای فرار از سقوط به امتیاز این بازی نیاز داشت درصدد بود که راه دروازه تیم مس را پیدا کند امات عملکرد عالی تیم مس کرمان در اجرای برنامه دفاع تیمی تمامی راه های نفوذ را برروی حریف بسته بود تا مس در این بازی علاوه بر اینکه همچنان گل نخوردن خود را ادامه داد از گل های زده خود نیز به شکلی عالی دفاع کرد و سه امتیاز بازی را به حساب این تیم ریخت.

در نیمه دوم بازی علی وزیری پناه، علی صفیا، عباس زراعتکار، ابولفضل نظری و محمدعلی آبادی پیشه بازیکنانی بودند که در نیمه دوم برای مس کرمان به میدان آمدند.

مس با کسب این سه امتیاز شیرین خانگی در جدول بازی ها 38 امتیازی شد و با دو پله صعود به رده هفتم جدول رسید تا آماده بازی بعد خود در روز دوم اردیبهشت در شیراز برابر شهرراز شود.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی برابر چادرملو