شماره‌ی خبر : ‌79185 | تعداد بازدید : 138
پنج‌شنبه 30 فروردین ماه 1403 ساعت 19:13

مصدومیت، محرومیت و بدشانسی هم نمی تواند مانع پیروزی هندبال مس باشد

تیم هندبال مس کرمان در روزی که برخی بازیکنان کلیدی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت و از حضور هوادارانش محرومی بود و نزدیک به ده توپ را هم در بازی برابر نفت و گاز گچساران به تیر دروازه زد تا بدشانسی هم برابر این تیم قرار بگیرد، اما بازهم...

مصدومیت، محرومیت و بدشانسی هم نمی تواند مانع پیروزی هندبال مس باشد

تیم هندبال مس کرمان در روزی که برخی بازیکنان کلیدی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت و از حضور هوادارانش محرومی بود و نزدیک به ده توپ را هم در بازی برابر نفت و گاز گچساران به تیر دروازه زد تا بدشانسی هم برابر این تیم قرار بگیرد، اما بازهم هفدهمین برد از هفدهمین بازی را ثبت کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ تیم هندبال صنعت مس کرمان،در هفدهمین دیدار خود در لیگ برتر کشور،تیم نفت و گاز گچساران را مغلوب کرد،تا رکورد هفده پیروزی متوالی در هفده ،مسابقه را به نام خود ثبت کند.

در این دیدار که از ساعت16 روز پنج شنبه،سی ام فروردین ماه و در تالار هندبال شهید تجلی کرمان برگزار شد،نارنجی پوشان کرمانی در غیبت اجباری هواداران پر شور خود،تیم میهمان را با نتیجه 28بر 26با شکست بدرقه و راهی گچساران کردند.

تیم صنعت مس،در حالی که به دلیل حکم سختگیرانه کمیته انضباطی فدراسیون ،از حضور تماشاچیان محروم بود و افشین صادقی بازیکن ملی پوش خود را نیز به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت و سلامان بربط نیز به دلیل مصدومیت از ناحیه چشم نمی توانست تیم خود را بهط رو کامل همراهی کند، ،موفق شد در سایه درخشش بازیکنان با تجربه ای همچون مجتبی حیدر پور،علی رحیمی کازرونی،سعید برهانی،عارف طائی،سینا عبدالرشیدی،علی آبادیخواه،محسن فرحبخش،رضا شجاعی و تلاش و انگیزه بالای جوانانی همچون رضا نیک پور،هادی خواجه سلیمی،حسین ایرانمنش،علی عسکر زاده،میثم فضائلی،آراد حسینی،سبحان و صالح کاکوئی،رامین نیک پور،علیرضا مهاجر و...پیروز این مسابقه حساس باشد و یک گام دیگر به قهرمانی لیگ برتر و ثبت یک رکورد تاریخی نزدیک تر شود.

تیم هندبال صنعت مس کرمان که یک دیدار عقب افتاده در برابر پیکان سبزوار دارد،با 34 امتیاز از هفده پیروزی و یک بازی کم تر نسبت به رقیبان خود،به تنهایی بر صدر جدول رده بندی لیگ برتر تکیه زده است.

دیدار عقب افتاده تیم صنعت مس،ساعت 16،پنجم اردیبهشت و در تالار هندبال شهید تجلی کرمان در برابر پیکان سبزوار برگزار خواهد شد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی برابر چادرملو