شماره‌ی خبر : ‌1758 | تعداد بازدید : 2734
یکشنبه 3 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 10:58

منصور ابراهیم‌زاده: برای ادامه‌ همکاری با مس در پایان فصل بامقامات باشگاه صحبت خواهم کرد

ما در ابتدای فصل قرارداد دو ساله با باشگاه مس بستیم. اما درباره اینکه سال بعد هم در مس بمانم یا خیر در انتهای فصل دوباره با مدیران باشگاه صحبت خواهم کرد. هنوز مشخص نیست در پایان فصل چه اتفاقی رخ می دهد.

منصور ابراهیم‌زاده: برای ادامه‌ همکاری با مس در پایان فصل بامقامات باشگاه صحبت خواهم کرد

منصور ابراهیم‌زاده سرمربی این فصل تیم مس کرمان، در آستانه‌ی اتمام این رقابت‌ها در گفتگویی که با مرجع خبری فرتاک ورزشی انجام داده است در رابطه با ادامه‌ی همکاری خود با تیم مس و همچنین وضعیت این تیم توضیحاتی ارایه کرده است.

با توجه به مدت قراردادتان فصل آینده هم در مس می مانید؟

ما در ابتدای فصل قرارداد دو ساله با باشگاه مس بستیم. اما درباره اینکه سال بعد هم در مس بمانم یا خیر در انتهای فصل دوباره با مدیران باشگاه صحبت خواهم کرد. هنوز مشخص نیست در پایان فصل چه اتفاقی رخ می دهد.

اگر در کرمان بمانید، قول قهرمانی یا صعود می دهید؟

از ابتدای فصل که به اینجا آمدم، هدفم صعود به لیگ برتر بود منتهی در یک برنامه دو ساله می خواستیم به این هدف برسیم. اگر در مس بمانم سال بعد حتما به لیگ برتر صعود می کنیم.

شاید اگر تعداد تساوی هایتان زیاد نبود، شما هم الان از مدعیان صعود بودید!

بله! در نیم فصل اول بازی های زیادی را مساوی کردیم. اما در نیم فصل دوم شرایط‌مان بهتر شد و تعداد تساوی‌ها خیلی کمتر شد. طبیعی هم بود، چون بازیکنان هنوز با هم هماهنگ نشده بودند و هارمونی خوبی نداشتیم.

چه تیم‌هایی امسال به لیگ برتر صعود می کنند؟

پارس جنوبی که شانس اول قهرمانی و صعود به لیگ برتر است. آنها فقط یک برد دیگر تا لیگ برتر فاصله دارند و با توجه به روند خوبی که داشتند حتما به این مهم دست پیدا می کنند. سپیدرود هم شانس زیادی برای صعود دارد. البته شانس ملوان خیلی کم شده اما آن ها هم شانس صعود دارند.

به عنوان کسی که هم در لیگ برتر  و هم در لیگ مربیگری کردید، کدام لیگ سخت‌تر است؟

لیگ یک خیلی سخت تر است. اصلا قابل پیش بینی نیست. هر بازی امکان دارد که یک تیم برنده شود و تیمی از پیش بازنده نیست. ضمن اینکه بازی‌ها درگیرانه و فیزیکی دنبال می‌شود و این خودش کار را دشوارتر می کند.

نظرتان درباره قهرمانی پرسپولیس و نقش برانکو در این موفقیت چیست؟

مهم‌ترین دلیل موفقیت پرسپولیس، صبر و شکیبایی بالای هواداران و کادر این تیم است. آن ها نتیجه دو سال تلاش و پشتکارشان را گرفتند. آنها در همه مراحل ثبات داشتند. در مدیریت، کادر فنی و بازیکنان ثبات خوبی داشتند و به موقع از نیروهای جوان‌شان هم استفاده کردند. برانکو عامل اصلی این موفقیت است. ضمن اینکه هواداران بسیار خوب از تیم حمایت کردند.


یکشنبه 3 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 12:27
آقای ابراهیم زاده ما هم صبرو شکیبایی داریم و یک فصل دیگه به شما اعتماد میکنیم که ان شالله با قول صعود فصل بعد لیگ برتری باشیم
یکشنبه 3 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 13:37
قلباً دوست دارم آقای ابراهیم زاده بمونن.
یکشنبه 3 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 14:32
عملکردش خوب نبود مربی بهتری میخواهیم
یکشنبه 3 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 14:59
عاقلانه ترین تصمیم فقط حفظ منصور خان هست با تیم و شرایط آشنا شده جوان های خوب بومی به تیم آورد نیم فصل دوم تیمش هماهنگ شد و نتیجه هم گرفت پس باید بمونه اگر سال بعد میخوایم صعود کنیم و هواداران هم حمایت کنن و حاشیه درست نکنن
یکشنبه 3 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 20:44
عالیه با همین وعده ها مردم ساده کرمان رو گول بزن و یکسال دیگه هم سر سفره مس بشین.
دوشنبه 4 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 07:45
منصور خان مربی بسیار خوب و حرفه ای هستن , ایشون باید بمونه و تیم هم تقویت بشه تا ایشالا فصل بعد بریم برای صعود
دوشنبه 4 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 10:09
اقای ابراهیم زاده ما امسال همه امکانات و حمایت های صعود را داشتیم فقط به عدم کنترل نکردن بازیکنان توسط شما صعود نکردیم .اتفاقات بازی یزد کمر تیم را شکست
مهران موسوی
0
7
دوشنبه 4 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 10:11
اخه اگه قراره سال اینده هم اینگونه با بازیکنان برخورد کنین بهتره جاتون بدین به مربی که بتونه بازیکنشو کنترل کنه و یاد بده به بازیکن که صداش هم بلند نکنه جلوی مربی. دل و جرات هجومی بازی کردن داشته باشه
:: پاسخ خوانندگان به این نظر ::
1) مهران (یک مهران دیگه هستم ها..)  1396/02/04 ساعت 21:36
احسنت دقیقا دست گذاشتی رو پاشنه آشیل و نقطه ضعف آقای ابراهیم زاده... در اینکه آقای ابراهیم زاده مربی کاربلد و با دانش و تجربه ای هست شکی نیست ولی همونطور که بارها تو کامنتهام گفتم یک سرمربی برای موفقیت تو لیگ یک به یک سری فاکتورهای دیگه هم نیاز دارد که مهمترینش اینه که اولا باید مربی بسیار سخت گیر و پر شر و شوری باشه چه نسبت به بازیکنان خودش چه نسبت به داوری ها!!! لیگ یک جای جنتلمن بازی و این حرفا نیست آقای ابراهیم زاده عزیز... دوما باید به شدت جاه طلب، جنگنده و تشنه پیروزی و قدرت باشه، به دنبال ترقی و مطرح شدن و اثبات خودش و توانایی هاش باشه ( چیزی که تو مربی های جوان تر به وفور شاهدش هستیم) و مهمتر اینکه این حس رو به بازیکنانش منتقل کنه برای همین شما اگه دقت کنید اکثر تیمهایی که به لیگ برتر صعود کردند تو این ده سال اخیر مربی های جوانی بالا سرشون بوده... سوماً باید یک مربیٍ نترس و شجاع و هجومی باشه!! با یک نگاه و بررسی ساده به جدول لیگ یک سالهای گذشته می بینید تیم هایی صعود کردند که آمار گل زده شون و یا حداقل تفاضل گلشون بالا بوده... مثلا پارسال مس با اینکه گل خورده کمتری از تیم های ماشین سازی وصنعت نفت و مس رفسنجان و خونه به خونه داشت ولی در جدول پایین تر از اونا قرار گرفت. با دفاعی و دست به عصا بازی کردن تو لیگ یک به هیچ جا نمیشه رسید چرا که به قول خود آقای ابراهیم زاده اصلا نمیشه روند بازی رو تو لیگ یک پیش بینی کرد (به دلایل زیادی از جمله کیفیت بد زمین ها، فیزیکی و درگیرانه بودن بازی ها و احساسی بودن بازیکنهای جوان و ...) بنابراین آقای ابراهیم زاده عزیز بر خلاف لیگ برتر، لیگ یک جای فانتزی بازی کردن یا اقتصادی و حسابگرانه بازی کردن نیست که بخوای یک گل بزنی و بعدش ازش دفاع کنی و بازی رو ببری.. برای تضمین پیروزی باید تو هر بازی به فکر زدن سه چهارتا گل باشی... به هر حال با وجود همه این نکات، در مجموع عقل سلیم حکم میکنه آقای ابراهیم زاده حفظ بشه تا فصل بعد به قولش عمل کنه!!! هرچند امسال مدیریت باشگاه و هوادارا هیچی کم نذاشتن...
دوشنبه 4 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 10:13
شما مطمینی مدیریت باشگاه شما را میخواهد که شما بخواهی تصمیم بگیری برای موندن؟؟!!! باید قدردان مدیران باشگاه باشید که تا الان هم ادامه دادین. مربی باید نفس بازیکن رو بگیره نتونه جلوش پا دراز کنه. شما ببین چقدر از بازیکنان لطمه خوردیم.از حواشی کادرفنی و بازیکنان . در حالی بیرون تیم حواشی بود؟؟!! از این ارام تر میشد؟
دوشنبه 4 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 10:16
خدایی منصور خان مربی خوبی هستن و فنی عالین.فقط بابد بازیکنان ادعای غیرت دارن از تیم اخراج کنن بازیکن بعد از باخت توی چشم ما وایمیسته و دروغ میگه که یک ریال به ما ندادن و بعد ثابت میشه ٧٥درصد گرفتن.به جای عذرخواهی کنه از ما میگه پول ندادن.اقایان بازیکنان از تیم مس نوین غیرت یاد بگیرید
دوشنبه 4 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 10:17
وای از اون همه موقعیت در بازی ها و وای از تساوی ها و وای از خیانت کاران در تیم
دوشنبه 4 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 10:19
اه و نفرین من و هزاران نفر که توی بدترین شرلیط اب و هوا اومدیم تشویق کردیم پشت سر اون کسانی هست که نذاشتن تیم بیاد بالا و خیانتشون همیشه در یاد ما هست و این خیانتشون در بازی یزد و سه بازی که باختیم بادمون نمیره.
دوشنبه 4 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 10:21
اقای ایراهیم زاده من فقط از شما سه تا سوال دارم.یکی نقش کادرفنی شما ؟ دوم بازیکن باغیرتی! که به خاطر سربازی خداحافظی کرد و تمرین نکرده بازی با راه اهن چرا در ترکیبه؟ سوم تیمی که تا قبل از بازی یزد فقط دو باخت داشته و نیم فصل دوم همه را برده بود چرا در ٥بازی اخیر ٤بازی باحته؟؟؟!! ایا این طبیعیه؟؟؟ ایا غیرت به نظر شما گم نشده؟؟؟؟ واقعا چی کم داشتید؟
دوشنبه 4 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 12:39
تیم مس در نیم فصل اول به خاطر عدم شناخت کادر فنی از بازیکنان وحاشیه سازی بازیکنان مسن وخودمحور نتایج خوبی نگرفت ولی نیم فصل دوم را خوب شروع کرد اما متاسفانه چند بازیکن زیاده خواه وحاشیه ساز در روند روبه رشد تیم اخلال ایجاد کردند .به نظر من آقای ابراهیم زاده با توجه به توانایی های فنی واخلاقی و شناختی که از تیم در فصلی که گذشت پیدا نموده بهترین گزینه برای تکمیل برنامه زمان بندی دوساله صعودبه لیگ برتر می باشد و با حمایت مدیریت ،تقویت تیم و تشویق هواداران به طور قطع با توانمندی وپتانسیل بالایی که تیم مس دارد در فصل جدید به لیگ برتر صعود خواهند نمود.
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی برابر چادرملو