شماره‌ی خبر : ‌2352 | تعداد بازدید : 1123
چهارشنبه 24 آبان ماه 1396 ساعت 10:44

انتقادات شدید احمد نخعی از برخی شعارها در بازی با ماشین‌سازی تبریز

شعارهای تماشاگر نماها در ورزشگاه خانگی زانوهای بازیکنان را می لرزاند و اجازه تمرکز را از هر تیمی در خانه‌اش می‌گیرد. مس کرمان در تمرینات به مراتب بهتر از بازی های رسمی گل می زند و علت آن دقیقا به همین فشارها برمی‌گردد.

انتقادات شدید احمد نخعی از برخی شعارها در بازی با ماشین‌سازی تبریز

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در حالی که از اتفاقات حاشیه‌ای بازی با ماشین‌سازی به شدت متاثر بود در حالی که اشک در چشمان خود داشت، انتقادات شدیدی را علیه افرادی که در این بازی شعارهای عجیبی سر دادند، کرد.

احمد نخعی عصر سه شنبه در نشست خبری پس از دیدار 2 تیم فوتبال مس کرمان و ماشین سازی تبریز از سری رقابت های لیگ دسته یک فوتبال در ورزشگاه شهید باهنر کرمان با بیان اینکه تماشاگر نماها باید فوتبال کرمان را رها کنند گفت: تماشاگرنمایی که از دقیقه 35 علیه مدیرعامل و باشگاه مس کرمان شعار می دهkد موجب می شوkد که شیرازه تیم از هم بپاشد.


وی تصریح کرد: فوتبال 90 دقیقه است و قطعا هواداران فهیم و واقعی فرصت را در اختیار تیمی که خوب فوتبال بازی می‌کند می‌گذارد و من مخلص این هواداران هم هستم اما عده‌ای بر اساس منافع برخی کاملا تماشاگرنمایی را اجابت می‌کنند و از همان ابتدای بازی سعی می‌کنند برای رسیدن به هدف خود تیم را زیر فشار قرار دهند تا مس نتیجه نگیرد و آن‌ها به هدفشان برسند غافل از اینکه با این کار کل یک استان را تحت تاثیر قرار می‌دهند.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: آغاز لیگ دسته یک تیم فوتبال مس کرمان را ضعیف می‌دیدند و امروز که دیدند تیم ضعیف بسته نشده است، علیه باشگاه شعار می دهند. باید برخی افراد با زبان فوتبالی صحبت کنند نه اینکه با فشار روانی تیم را تخریب کنند و باید بدانند فشار روانی از داخل خانه تیم را به شدت عقب می اندازد.

وی افزود: شعارهای تماشاگر نماها در ورزشگاه خانگی زانوهای بازیکنان را می لرزاند و اجازه تمرکز را از هر تیمی در خانه‌اش می‌گیرد. مس کرمان در تمرینات به مراتب بهتر از بازی های رسمی گل می زند و علت آن دقیقا به همین فشارها برمی‌گردد.

نخعی عنوان کرد: لیستی که در ابتدای فصل کادر فنی به باشگاه مس کرمان داد، این باشگاه با تمام قدرت بازیکنان مورد نیاز را برای موفقیت تیم در اختیار گرفته است. ممکن است برخی بازیکنان برای آمدن به مس رقمی فراتر از حد انتظار بخواهند که در این صورت من مانع حضور آن‌ها در تیم مس می‌شوم.

وی با بیان اینکه تماشاگرانی که در آغاز بازی بازیکن حریف را زیر سوال می برند آبروی شهری را می برند گفت: نیمه دوم چهره برنده را نداشتیم و پس از شعارها و پارچه نوشته‌ها علیه باشگاه مس کرمان با کمک خدا پیروز این میدان شدیم.

نخعی با بیان اینکه این افراد مدت‌هاست که به دنبال ضربه زدن به تیم فوتبال مس و باشگاه هستند و از همین رو لازم باشد اسامی آن‌ها را علنا مطرح خواهیم کرد تا این رویه ادامه پیدا نکند.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان با بیان اینکه رضا حیدری از ناحیه زانو مصدوم است و با درد این بازی را ادامه داد افزود: چندین موقعیت مسلم گلزنی را در نیمه نخست این دیدار از دست دادیم و در دقایقی از بازی شانس با تیم ما بود که گل نخوردیم.

وی اظهار کرد: از سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز که در آلمان بازی کرده بعید است بگوید تیم بزرگ مس کرمان دنبال جادوگری است. دو توپ ما به تیر دروازه‌ی آن‌ها خورد آیا درست است که من در توجیه از دست رفتن این موقعیت‌ها تیم ماشین‌سازی را به جادوگری متهم کنم؟! نباید این صحبت‌های غیر فوتبالی را مطرح کنیم و مایه خجالت شویم.

نخعی گفت: پس از گلی که روی یک ارسال در مسجد سلیمان خوردیم روی ضربه ها و ارسال هوایی کار کردیم و باز هم روی ارسال های هوایی کار می کنیم.


چهارشنبه 24 آبان ماه 1396 ساعت 11:05
تو دهن اون سرمربی ماشین سازی باید زد مرتیکه جادو جنبل جنبه باخت نداری برو گوسفنداتو بچرون چوپون
چهارشنبه 24 آبان ماه 1396 ساعت 12:33
تا کی باید فرهنگ فوتبالی به این جور افراد ضد فوتبالی الغا شود واقعا به این جور افراد باید بگویید متاسفم ما باید با تمام قوا در أین تورنمنت فرسایشی مبارزه کنیم وخدا یار ویاورتان باشد
چهارشنبه 24 آبان ماه 1396 ساعت 13:06
دم احمد اقا گرم. یه بار برای همیشه ریشه اینا رو بکنیم. لیدر نمبخواهیم باید به کی بگیم؟ هوادار مس لیدر نمیخواد.
چهارشنبه 24 آبان ماه 1396 ساعت 13:54
درودبراحمدآقای نخعی ایشالاامسال مس لیگ برتری میشه
چهارشنبه 24 آبان ماه 1396 ساعت 13:58
احمد آقا اینجور رفتارها نشون میده که شما و بچه های با تعصب و فوتبالی تیم بزرگ مس دارین خوب خوب کار میکنین، دمتون گرم گرم!
چهارشنبه 24 آبان ماه 1396 ساعت 17:32
واقعا متاسفم برای این شعاردهندگان....مس با صعود خودش توی دهن این افراد میزنه
پنج‌شنبه 25 آبان ماه 1396 ساعت 10:32
درود بر احمدآقا نخعی مرد بزرگ و شایسته فوتبال کرمان
پنج‌شنبه 25 آبان ماه 1396 ساعت 10:32
درود بر احمدآقا نخعی مرد بزرگ و شایسته فوتبال کرمان
پنج‌شنبه 25 آبان ماه 1396 ساعت 10:40
احمد آقا با قدرت ادامه بده، تیم عالیه، شیر مادر حلالت که باج نمیدی، اون خبرنگاری که از پارسال میخواد بازیکن بهت قالب کنه و امسال، ماهیت اینا روشن کن، یا اون معدود لیدرهایی که پشت پرده مخالف تو هستن و خنجر میزنند ولی جلو و در ظاهر رفیق، اینا لجن کشیدن، اینا رو از باشگاه بندازین بیرون. درود به مدیریت و کادر فنی که باج نمیده، به امید سربلندی و پیروزی شما، خدا با شماست
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی خیبر و مس