شماره‌ی خبر : ‌77157 | تعداد بازدید : 690
سه‌شنبه 5 بهمن ماه 1400 ساعت 13:18

صعود تیم ملی هندبال کشورمان به جام جهانی با نفرات مس کرمان

تیم ملی هندبال کشورمان با اقتدار و افتخار جواز صعود به رقابت های جام جهانی هندبال را از آن خود کرد که این افتخار بزرگ با حضور نفرات ملی پوش تیم هندبال مس کرمان شامل حسین جهانی، امید سرپوشی و احسان ابویی در جمع بازیکنان و فرید علیمرادی در بین اعضای...

صعود تیم ملی هندبال کشورمان به جام جهانی با نفرات مس کرمان

تیم ملی هندبال کشورمان با اقتدار و افتخار جواز صعود به رقابت های جام جهانی هندبال را از آن خود کرد که این افتخار بزرگ با حضور نفرات ملی پوش تیم هندبال مس کرمان شامل حسین جهانی، امید سرپوشی و احسان ابویی در جمع بازیکنان و فرید علیمرادی در بین اعضای کادر فنی تیم ملی محقق گشت.

به گزارش روابط  عمومی باشگاه مس؛ تیم ملی هندبال کشورمان در ادامه رقابت های انتخابی جام جهانی و قهرمانی آسیا که در کشور عربستان برگزار می شود، موفق شد تیم کویت را شکست دهد تا ضمن صعود به مراحل نهایی رقابت ها، جواز صعود به جام جهانی را نیز از آن خود کند و افتخاری بزرگ برای ورزش کشور ثبت نماید.

باشگاه مس کرمان ضمن خسته نباشید و خدا قوت به بازیکنان ملی پوش تیم هندبال خود و همچنین بازیکنان کرمانی این تیم، صعود تیم ملی هندبال را به جام جهانی جامعه ورزش کشور به خصوص خانواده هندبال ایران تبریک عرض می نماید.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز