شماره‌ی خبر : ‌79166 | تعداد بازدید : 99
شنبه 25 فروردین ماه 1403 ساعت 22:08

پس از پیروزی بر سپاهان در اصفهان/حالا هندبال مس قهرمانی با رکورد صددرصد پیروزی می خواهد

پیروزی برای مس کرمان به تکراری ترین واژه در این فصل از رقابت های لیگ برتر شده است و این تیم در شانزدهمین بازی خود که یکی از سخت ترین و مهمترین بازی های این تیم در اصفهان و برابر سپاهان محسوب می شد نیز شانزدهمین پیروزی خود را با نتیجه 27 بر 26 ثبت کرد

پس از پیروزی بر سپاهان در اصفهان/حالا هندبال مس قهرمانی با رکورد صددرصد پیروزی می خواهد

پیروزی برای مس کرمان به تکراری ترین واژه در این فصل از رقابت های لیگ برتر شده است و این تیم در شانزدهمین بازی خود که یکی از سخت ترین و مهمترین بازی های این تیم در اصفهان و برابر سپاهان محسوب می شد نیز شانزدهمین پیروزی خود را با نتیجه 27 بر 26 ثبت کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ تیم مس کرمان که هفته گذشته با پیروزی بر شاملی کازرون نیمی از راه قهرمانی خود را طی کرده بود، با پیروزی بر قهرمان دوره قبل آن هم در زمین این تیم، می توانست خود را در آستانه کسب جام قهرمانی ببیند.

از همین رو شاگردان شایسته محمد موسوی در تیم هندبال مس کرمان برابر تیم سپاهان در اصفهان از همان ابتدا بازی را قدرتمند آغاز کردند و بازهم با بازی غیورانه خود نشان دادند که اصلا قصد ندارند نشان دهند جای خالی افشین صادقی مصدوم در روند کسب پیروزی آن ها اخلال ایجاد خواهد کرد.

در این بازی سنگین، تیم مس کرمان از همان ابتدا از میزبان پیش افتاد و و این برتری را در تمام دقایق بازی حفظ کرد و در حالی که در لحظات پایانی بازی تیم سپاهان که آخرین شانس رسیدن خود به رتبه تکرار قهرمانی را در پیروزی در این بازی می دید، با تمام وجود برای جبران نتیجه تلاش کرد اما نمایش غیورانه هندبالیست های مس کرمان این اجازه را هرگز به تیم سپاهان نداد.

در پایان این بازی، هندبالیست های مس کرمان دبل خود را در این فصل برابر سپاهان تکمیل کردند و با تکرار پیروزی دور رفت برابر رقیب سنتی خود حالا در آستانه کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر قرار گرفتند.

هندبالیست های مس کرمان که یا یک بازی کمتر نسبت به رقبا با 32 امتیاز در صدر جدول قرار دارد، هفدهمین بازی این فصل خود را روز پنجشنبه 30 فروردین در کرمان برابر تیم نفت و گاز گچساران برگزار خواهد کرد.

 


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی برابر چادرملو