شماره‌ی خبر : ‌78122 | تعداد بازدید : 924
چهارشنبه 23 فروردین ماه 1402 ساعت 23:30

عزم جزم همگانی برای اهتزاز پرچم مس بزرگ کرمان

هوداران مس کرمان با تدارک برنامه‌های ویژه برای رقابت با پرسپولیسی آماده می‌شوند که با تمام قوا برای کسب امتیاز به کرمان می‌آیند.

عزم جزم همگانی برای اهتزاز پرچم مس بزرگ کرمان

پس از پایان بازی مس کرمان برابر نفت آبادان و ناداوری مسلم و آشکار در آن مسابقه، بازیکنان، کادرفنی، عوامل باشگاه مس کرمان، هواداران و جامعه ورزش کرمان، عزم خود را برای حمایت از تیم محبوب‌شان جزم کرده‌اند تا با کسب امتیاز در بازی‌های سخت پیش‌رو، تلخیِ تمام بی‌عدالتی‌های صورت گرفته در بازی‌های‌شان را به شیرینی بدل کنند.

بی عدالتی هفته گذشته به نوعی این تاکید را برای تمام کرمان به دنبال داشت که باید اتحاد مبارکِ خود را بیش از پیش کنند تا تمام کرمان برای حمایت از تیم محبوب‌شان به پا خیزد.

هوداران مس کرمان با تدارک برنامه‌های ویژه برای رقابت با پرسپولیسی آماده می‌شوند که با تمام قوا برای کسب امتیاز به کرمان می‌آیند.

موضوعی که هواداران باید به آن توجه کنند پررنگ شدن نقش یار دوازدهم است. یاری که می‌تواند در کنار تدابیرِ تاکتیکی کادر فنی و تلاش بازیکنان، زمین مسابقه را تحت‌الشعاع قرار دهد و همه چیز را به نفع مس کرمان به پیش ببرد.

هواداران مس کرمان پیش‌تر نشان داده‌اند که همیشه در بزنگاه‌ها، یار و یاور تیم‌شان بوده‌اند و حالا نیز محور اصلی اتحادی شده‌اند که برای کسب امتیاز از رقبا شکل گرفته است. البته در کنار هواداران، سایر ارکان نیز باید پای کار بیایند و در این اتحادِ مبارک سهیم شوند.در واقع حماسه، همانی است که در روزهای پیش‌رو از سوی حامیان مس خلق خواهد شد.

حماسه‌ای که می‌تواند موجب یک شادی همگانی شود و همه کسانی که دل در گِرو سربلندی نام کرمان دارند را خشنود و خرسند نماید‌.

در گام اول همه دست‌اندرکاران از هوادار و رسانه گرفته تا مسئول و پیشکسوت ورزش، حمایت از مس کرمان برابر پرسپولیس است.

حمایتی که به نتیجه حاصل نگاه نداشته باشد و عاشقانه و صادقانه برای رقص پرچم نارنجی در هوای آفتابی این روزهای کرمان تلاش و حمایت کند.

این 5 هفته پایانی برای تمامی تیم‌های حاضر در لیگ برتر فوتبال کشور حساس و دارای اهمیت است و قطعا تیمی موفق‌تر خواهد بود که از حمایت و پشتیبانی بیشتری برخوردار باشد. پس همه برای نام کرمان هم که شده از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب استان پهناور کرمان به پا خیزیم و تیمی را حمایت کنیم که مایه سرخوشی دسته‌جمعی کرمانی‌هاست.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی برابر چادرملو