شماره‌ی خبر : ‌78195 | تعداد بازدید : 511
شنبه 16 اردیبهشت ماه 1402 ساعت 11:29

صحبت های مفصل سرمربی مس کرمان پس از بازی با تراکتور

فرزاد حسین خانی سرمربی مس کرمان در پایان بازی این تیم برابر تراکتور در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران جواب داد که شرح کامل این صحبت های مفصل را در ادامه مشاهده می کنید:

صحبت های مفصل سرمربی مس کرمان پس از بازی با تراکتور

فرزاد حسین خانی سرمربی مس کرمان در پایان بازی این تیم برابر تراکتور در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران جواب داد که شرح کامل این صحبت های مفصل را در ادامه مشاهده می کنید:

_ تیم حریف را خوب آنالیز کرده بودیم و فوتبال خوبی ارائه دادیم. استرس ناشی از شرایط انتهای جدول کمی بچه‌های ما را در زدن ضربات آخر دچار بی‌تمرکزی کرد و نتوانستیم از موقعیت‌های به دست آمده خوب استفاده کنیم ‌و متاسفانه گل اول را دریافت کردیم. در شروع نیمه دوم باز تک به تک داشتیم و استرسی که به بچه ها منتقل شده باعث شد در ضربات آخر خوب عمل نکنند. به تلاش بچه‌ها نمی‌توانم ایراد بگیرم. کمتر تیمی مقابل تراکتور این قدر موقعیت گل داشت. واقعا نمی‌دانم اسمش را چه بگذارم؟ عدم تمرکز یا چی. چون عین گل‌هایی که دریافت کردیم را تمرین کرده بودیم متاسفانه اسیر دو اتفاق شدیم و بازی را واگذار کردیم. از هوادران بابت نتایجی که رقم خورده عذرخواهی خالصانه‌ای می‌کنم.

_ شرایط دو بازی پیش رو برای آینده باشگاه مس بسیار حساس است. دست مدیران را برای تغییر و‌ تحول باز می‌گذارم. کمااینکه ما از شروع فصل هم دست کسی را نبسته بودیم. من از مدیرعامل سابق تقاضای برکناری داشتم اما موافقت نشد. از مردم عذرخواهی می‌کنم و از تلاش بازیکنانم ممنونم.

_ بنده از روز اول تا روزی که باشم کارم را با تمام وجود انجام می‌دهم. با آقای قرائی هم از روز اول صحبت کردم و گفتم مطیع باشگاه هستم و احترام می‌گذارم. در نهایت ما دو بازی مهم پیش رو داریم و یک تشکر ویژه از دکتر قرائی و‌ هیئت مدیره محترم می‌کنم که بعد از بازی رفسنجان و از روزی که آمدند تمام توانشان را گذاشتند و فکر می‌کنم بچه‌ها انرژی برای بردن را داشتند ولی عدم تمرکز باعث شد به نتیجه دلخواهمان نرسیم. وظیفه خودم می‌دانم از همه این عزیزان تشکر کنم.

_ بحث ضعیف بودن گلر ما مطرح نیست. از آنجایی که گل سوم را دریافت کردیم و یکسری تماشاچی که به هرحال الان در موردشان صحبت می‌کنم شروع به توهین به گلر ما کردند و از آنجایی که دقایق مهمی داشتیم احساس کردیم شاید آرمان تمرکز لازم را نداشته باشد و دست به تعویض زدیم. شاید گل چهارم پنجم را می‌خوردیم. گلر دوممان حسین شهریاری دچار شکستگی از ناحیه دست بود و مجبور شدیم از گلر جوانمان استفاده کنیم که عکس العمل‌های خوبی داشت. همانطور که از هوادران عذرخواهی و تشکر می‌کنم یک گله هم می‌کنم. یادشان باشد این تیم برای من و اشخاصی مثل من نیست این تیم برای مردم است ولی یادتان نرود شما سه فصل در استادیوم نبودید و برای بالا آوردن این تیم به لیگ برتر برای ما هورا هم نکشیدید. در نبود شماها مجتبی حسینی روی تفاضل یک گل صعود نکرده و تیم رضا مهاجری هم تا هفته‌های آخر مدعی صعود بود. آمدن شما اگر قرار است مثل بازی پرسپولیس و امروز باشد نمی‌شود. من از باشگاه هم خواهش کردم فشار روی ما نگذارند. تماشاچی ما صد نفر است. اینکه شما منتظر باشید تیم یک گل بخورد و توهین کنید اسمش هوادار نیست. ما به استادیومی رفتیم که تیمشان باخته اما سکوت کردند، مساوی گرفته اما تشویق کردند. اینکه با هر حرکتی اعتراض می‌شود پشتش برنامه است. من بچه این باشگاه هستم و نیازی نیست دست به هر کاری بزنم. دوست دارم تا موقعی که هستم مفید باشم. روی پیشانی من مس خورده و نیازی نیست دست به هر کاری بزنم عضوی از این مجموعه باشم ولی خیلی‌ها دوست دارند دست به هرکاری بزنند و عضوی از این مجموعه باشند. امیدواریم هوادران قدر سرمایه‌ای که به سختی از لیگ یک به لیگ برتر آمده را بدانند و اسیر یکسری داستان‌ها در این استان نشوند و به حمایت از تیم بلند شوند انشاالله اتفاقات خوب با هر تغییری رقم بخورد و ما در لیگ بمانیم.

_ مردم از خیلی مسائل بی‌خبر هستند. آن چیزی که به نفع یکسری افراد بوده از باشگاه بیرون آمده و به دست همه رسیده. یکسری مسائل را مردم نمی‌دانند. کدام مربی از بازیکن خوب بدش‌ می‌آید؟ اسم نمی‌برم. شما یکی از گلر های پنج تیم بالای جدول را بدهند برش نمی‌دارید؟ مطمئنا بر می‌دارید. ما محدودیت مالی داشتیم و یکسری اتفاقات افتاده که گفتنش کمکی به کسی نمی‌کند. ولی مردم باید بدانند با چه بودجه‌ای تیم بستیم. کدام بازیکن ریسک می‌کند به تیم تازه صعود کرده بیاید؟ ما محدودیت مالی داشتیم دو اینکه تیم‌هایی که محدودیت مالی نداشتند در سال اول حضورشان کلی هزینه کردند و روز آخر تکلیف ماندنشان مشخص شد. این یک مشکل برای تیم‌های تازه صعود کرده به لیگ برتر است. ملوان فاصله زیادی با تیم‌های ته جدول ندارد. گل گهر با سوت پایان بازی مشخص شد که می‌ماند.

_ بله من هم دوست داشتم بازیکن با کیفیت‌تر بگیرم. بازیکن با کیفیت‌تر هزینه بیشتر می‌خواهد. من مکتوب دارم، پیام‌هایش نیز هست. لیستی به باشگاه دادم که یک نفر از آنها را هم نتوانستند جذب کنند.

_ حق طبیعی هوادار است که اعتراض کند و تیمی که پیروز نمی‌شود آن هم در خانه صددرصد باید مورد اعتراض هواداران قرار بگیرد اما توهین کار درستی نیست و آن‌‌هایی که امروز از روی سکوها به من و بازیکنانم توهین کردند هر چه گفتند لیاقت خودشان است.من از فصل بعد هوادار تیم هستم و به روی سکوها می‌روم و اگر کاری با بنده دارید در خدمتم و بنده عادتم این است که وقتی سمتی ندارم هوادار باشگاه مس هستم ولی باز هم می‌گویم هوادار حق دارد اعتراض کند ولی نباید توهین کند و امیدوارم توهین‌های حین و بعد بازی هم برنامه ریزی شده نباشد.

_ شما اگر لیست بزرگسال ما را ببینید و پازل‌ها را کنار هم بگذارید مشخص می‌شود که پرتقال فروش کیست و معلوم می‌شود چه کسی مردم را سیاه می‌کند. شما لیست تیم‌های لیگ برتر را ببینید که کدام تیم 2 سهمیه بزرگسالش خالی مانده و نتوانستیم آن را پر کنیم و وعده‌های مدیریت عملی نشد و مریض نبودم که این دو جای خالی را پر نکنم و حتی پیکان هم که تیم جوانی است سهمیه بزرگسال خالی ندارد پس نتیجه می‌گیریم در این میان اتفاقاتی افتاده است. درست است که می‌گویید اول فصل نیامدم این مسائل را مطرح کنم اما اجازه بدهید آخر فصل یکسری حرف‌ها را خواهم زد چرا که الان درگیر این دو بازی آخر هستیم و باید موفق شویم چه من باشم و چه نباشم و گفتن برخی صحبت‌ها الان دردی را دوا نمی‌کند و در پایان فصل جوابگو خواهم بود ولی مردم هم این را یاد بگیرند از تیمشان حمایت کنند نه این‌که در ورزشگاه به تیم شهرشان و همشهری‌شان توهین نکنند. هوادار باید یاد بگیرد که تیم را حمایت کند چه من روی نیمکت باشم یا نه، چرا که کادر فنی و بازیکنان همه دوست دارند برنده شوند و کسی نمی‌خواهد مساوی کند یا ببازد چرا که از لحاظ فوتبالی و غیر فوتبالی منفعت می‌برند، مگر این‌که برخی افراد باشند که هدف آن‌ها نتیجه نگرفتن تیم باشد تا به مقصودشان برسند و باز هم باید دنبال آن پرتقال فروش باشیم که از نبردن تیم سود می‌برد.

_ فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است و اصلا نمی‌توان گفت ماندگاریم یا خدایی نکرده سقوط می‌کنیم و انسان به امید زنده است و باید تمام تلاش‌مان را بکنیم تا امتیازات لازم را بگیریم و بتوانیم در لیگ برتر ماندگار باشیم.

_ فکر می‌کنم شما شخصیت من را بشناسید و هیچ‌وقت بهانه‌گیر نیستم و اگر مقصر باشم اعلام می‌کنم و انصاف دارم ولی شما بروید 21 امتیازی که ما گرفته‌ایم را شخم بزنید و ببینید اصلا یک امتیاز را از اشتباهات داوری کسب کرده‌ایم یا خیر. شما گل اول تراکتور را ببینید، فوروارد با دست توپ را مهار کرد و همان توپ ارسال شد و گل خوردیم و چرا این اشتباهات به سود ما رخ نمی‌دهد؟ در آبادان پنالتی واضح ما را نگرفتند و در یک صحنه عجیب و غریب که اصلا توپ به دست بازیکن ما نخورد برای حریف پنالتی گرفتند. متاسفانه برخی تیم‌ها هستند که از اتفاقات و اشتباهات داوری سود می‌برند و من به جرأت می‌گویم تنها تیمی هستیم که فقط ضرر خورده‌ایم و قول می‌دهم بگردید حتی نیم امتیاز هم از داوری سود نبرده‌ایم و این برای فوتبال ما خیلی بد است. در این مقطع حساس فصل و در شهر خودمان هند واضح بازیکن تراکتور را نمی‌گیرند و گل زدند و از ما جلو افتادند و جبران کردن این اشتباه و گل ناحق بسیار سخت است و چرا همیشه به ضرر ماست و سود نمی‌بریم.

_ شهر ما و مردم ما باید همدل باشند تا در دو بازی آینده نتیجه بگیریم و در لیگ بمانیم این سرمایه حفظ شود و انشالله کنفرانس‌های سال بعد هم لیگ برتری باشد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی برابر چادرملو