شماره‌ی خبر : ‌78342 | تعداد بازدید : 392
شنبه 17 تیر ماه 1402 ساعت 12:53

سرمربی مس کرمان: همدلی، صبر و تلاش بی وقفه کلید واژه های موفقیت ما خواهند بود

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان همدلی، صبر و تلاش بی وقفه را سه عنصر مهم برای موفقیت تیم فوتبال مس کرمان در فصب پیش رو رقابت های خود عنوان کرد.

سرمربی مس کرمان: همدلی، صبر و تلاش بی وقفه کلید واژه های موفقیت ما خواهند بود

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان همدلی، صبر و تلاش بی وقفه را سه عنصر مهم برای موفقیت تیم فوتبال مس کرمان در فصب پیش رو رقابت های خود عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ محمود محمودی نیا سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در پایان اولین جلسه تمرینی این تیم در جمع خبرنگاران گفت: در ابتدا جا دارد تقارن آغاز تمرینات تیم مس کرمان را با عید غدیر به فال نیک بگیریم و امیدوار باشیم که شروع تمرینات ما که با ذکر مقدس یا زهرا(س) آغاز شده است با بهترین شکل ممکن به پایان برسد.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در رابطه با روند نقل و انتقالاتی مس کرمان گفت: با جدیت و سرعتی که در کار بود خوشبختانه شاکله اصلی تیم را جذب کردیم و با اضافه شدن دو تا سه بازیکن دیگر می توانیم چهره کامل تیم را مشخص نمائیم. انشااله طی روزهای آتی با اضافه شدن تمامی نفراتی که به تیم جذب شدند، تمرینات را به شکلی جدی تر پیش خواهیم برد.

آقای محمودی نیا در رابطه با کادر فنی تیم مس کرمان نیز گفت: در حال حاضر آقایان توتونی، نامجو، محمدی و یوسفی کادر فنی تیم را نشکیل داده اند و با اضافه شدن یک یا دو مربی دیگر کادر فنی تیم را تکمیل خواهیم کرد تا برنامه ریزی های آماده سازی تیم چه در بخش بدنی و چه در بعد فنی را به بهترین شکل ممکن پیش ببریم.

وی با اشاره به اردوی آماده سازی تیم در تهران گفت: سه بازی تدارکاتی در اردوی تهران در دستور کار داریم که بازی با ذوب آهن و پیکان قطعی شده است و برای یک مسابقه دیگر نیز برنامه ریزی خواهیم کرد و از اواسط هفته آینده اردوی تدارکاتی خود را در تهران برپا خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در پایان افزود: همه بر این امر واقف هستند نه مدیریت، نه کادر فنی و نه بازیکنان به تنهایی نمی توانند عامل موفقیت باشند بلکه تمام مجموعه باشگاه مس کرمان از این عوامل گرفته تا هواداران، رسانه ها، مسئولین پرتلاش و همه کسانی که در این زمینه دخیل هستند باید در کنار یکدیگر قرار داشته باشند تا موفقیت برای تیم مس کرمان ثبت شود. مسلما برای تیم مس کرمان در این فصل کلیدواژه هایی مثل همدلی، صبوری و تلاش با تمام وجود عناصر موفقیت ما خواهند بود و با صبر و اعتمادی که به این تیم خواهد شد و زمانی که به شکلی مطلوب در اختیارش قرار خواهد گرفت، توانایی های خود را به بهترین شکل ممکن اثبات خواهد کرد و من از همه عزیزان تقاضا دارم که با سعه صدر و صبری که خواهند داشت فضای آرام را در جهت اثبات توانایی های این تیم به بهترین شکل ایجاد نماید.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی برابر چادرملو