شماره‌ی خبر : ‌78476 | تعداد بازدید : 382
شنبه 4 شهریور ماه 1402 ساعت 21:55

برتری 3بر1 مس کرمان در یک بازی دوستانه برابر فولاد هرمزگان

تیم فوتبال مس کرمان در ادامه راه آماده سازی خود برای مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور عصر امروز در یک بازی دوستانه در ورزشگاه شهید باهنر کرمان به مصاف تیم فولاد هرمزگان رفت و با نتیجه 3بر1 و با گل های امیر حسین یحیی زاده، عماد میرجوان و علی وزیری پناه

برتری 3بر1 مس کرمان در یک بازی دوستانه برابر فولاد هرمزگان

تیم فوتبال مس کرمان در ادامه راه آماده سازی خود برای مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور عصر امروز در یک بازی دوستانه در ورزشگاه شهید باهنر کرمان به مصاف تیم فولاد هرمزگان رفت و با نتیجه 3بر1 و با گل های امیر حسین یحیی زاده، عماد میرجوان و علی وزیری پناه به پیروزی دست یافت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در این بازی محمود محمودی نیا سرمربی تیم مس با ترکیب حسین شهریاری، علیرضا ابراهیمی، ابولفضل علایی، میلاد خدایی، جلال عبدی، محمد صبوری، مهران امیری، امیر حسین یحیی زاده، سعید حسین پور، ایمان رازانی و علی وزیری پناه تیم خود را به میدان فرستاد.

در نیمه اول تیم مس کرمان به گل اول مسابقه دست یافت و برروی توپ ربایی عالی حسین پور، توپ به وزیری پناه رسید تا او با پاسی دیدنی یحیی زاده را در موقعیت گلزنی قرار دهد و گل اول مس به ثمر برسد.

در پایان نیمه اول دو تیم با تساوی یک بر یک به رختکن رفتند و در نیمه دوم و در دقایق مختلف این نیمه مس کرمان تغییراتی در ترکیب خود داد و امین رضایی، صالح محمدی، عماد میرجوان، خشایار زبرجد، پوریا غلامی، علی تهامی و عارف زینلی بازیکنانی بودند که برای مس کرمان به زمین آمدند.

اما حملات پرتعداد مس کرمان در نیمه دوم بازی با یک خطای پنالتی به سود این تیم همراه شد که میرجوان با ضربه ای مطمئن این موقعیت را برای مس کرمان تبدیل به گل دوم کرد و در ادامه مسابقه بازهم حملات مس کرمان به نتیجه رسید و این بار وزیری پناه برروی یک ضربه آزاد دیدنی گل سوم را برای تیم خود ثبت کرد تا در پایان بازی با نتیجه 3بر1 به سود تیم مس کرمان به پایان برسد.

تیم فولاد هرمزگان که کریمیان بازیکن سابق تیم سپاهان را به عنوان سرمربی در اختیار دارد، بازیکنان بسیار خوبی از جمله مهرداد آوخ و احسان پورشیخعلی بازیکنان سابق مس کرمان را در اختیار داشت و به عنوان یک تیم حاضر در لیگ دو، تیم بسیار خوبی در این بازی نشان داد.

تیم فوتبال مس کرمان عصر فردا در یک بازی تدارکاتی سبک به مصاف تیم امید مس کرمان خواهد رفت تا سایر بازیکنان مس کرمان نیز در این بازی در شرایط مسابقه قرار بگیرند.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی برابر چادرملو