شماره‌ی خبر : ‌79062 | تعداد بازدید : 179
شنبه 12 اسفند ماه 1402 ساعت 22:40

دیدارمدیرعامل باشگاه مس کرمان و امام جمعه کرمان

آقای محمدرضا کافی مدیرعامل باشگاه مس کرمان با حضور در دفتر حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی امام جمعه کرمان با ایشان دیدار و گفتگو کرد.

دیدارمدیرعامل باشگاه مس کرمان و امام جمعه کرمان

آقای محمدرضا کافی مدیرعامل باشگاه مس کرمان با حضور در دفتر حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی امام جمعه کرمان با ایشان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان در این دیدار که آقای سیف الدینی قائم مقام باشگاه مس کرمان نیز حضور داشت، ضمن تقدیر از فعالیت های باشگاه مس کرمان در زمینه پرورش جوانان و اشاعه ورزش در کرمان، برای مدیریت جدید این باشگاه آرزوی موفقیت کرد و ابراز امیدواری نمود که با تلاش و حمایت همگانی، این باشگاه در زمینه های مختلف فرهنگی و ورزشی، زمینه های موفقیت و نشاط مردم را فراهم نماید.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با بیان اینکه حضور نیروهای متخصص در بحث ورزش امری لازم می باشد بیان داشت: کار ورزش باید توسط افراد متخصص این امر پیش برود و نباید به موضوع مهم ورزش به گونه ای نگاه شود که افراد غیرمتخصص و غیرورزشی در موارد کلان و مهم آن تصمیم گیری داشته باشند و من امیدوارم که شرایط در باشگاه مس کرمان نیز همانند همه نهادهای ورزشی استان کرمان به گونه ای فراهم گردد که تصمیمات فقط از مبنای فنی و ورزشی آن اتخاذ گردد.

ایشان با تاکید بر گسترش ورزش در میان جامعه گفت: باید به صورت عمومی نبض ورزش در جامعه تپش داشته باشد و این موضوع از طریق نهادهایی مثل باشگاه مس کرمان و سایر نهادهای مشابه می تواند به خوبی پیگیری شود و باید زمینه ای ایجاد کرد که با گسترش شور و شوق ورزش در میان جامعه رخوت و خمودگی از آن دور باشد.

امام جمعه کرمان در این نشست بر برنامه ریزی باشگاه مس به فراتر از صرف تیمداری توصیه کردند و افزودند: باید باشگاه مس کرمان به جای تیم داری صرف به تیم سازی روی بیاورد و این موضوع با توجه بر پرورش و نمو استعدادهای ورزشی استان و توجه بر زیرساخت ها فراهم خواهد شد و قطعا با برنامه ریزی های دقیق و دوری از سیاست زدگی هایی که فقط در کوتاه مدت به دنبال نتیجه می گردد این امر محقق خواهد شد. 

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی در ادامه با بیان اینکه بر اساس علاقه شخصی خود نتایج تیم های باشگاه مس کرمان را در رشته های مختلف دنبال می نماید ضمن ابلاغ خسته نباشید و خدا قوت خود به تمامی ورزشکاران و مربیان این باشگاه ابراز امیدواری کرد که با تصمیم گیرهای سازنده مدیریتی و حمایت کامل شرکت ملی صنایع مس از این باشگاه و فراهم شدن ساختارهای حرفه ای در این باشگاه و زیرساخت های کامل برای کشف و پرورش استعدادهای ورزشی، تیم های باشگاه مس کرمان بیش از پیش در جهت کسب موفقیت گام های قدرتمندانه بردارند.

در این دیدار آقای کافی مدیرعامل باشگاه مس کرمان نیز ضمن ارائه گزارشی کوتاه از فعالیت های این باشگاه و برنامه های پیش رو، حمایت های معنوی و توجهات دلگرم کننده امام جمعه کرمان را به باشگاه مس مایه افتخار و مباهات دانست و آن را برای تمامی عوامل و ورزشکاران این باشگاه بسیار ارزشمند توصیف نمود.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی برابر چادرملو