شماره‌ی خبر : ‌79154 | تعداد بازدید : 162
سه‌شنبه 21 فروردین ماه 1403 ساعت 00:31

هندبال مس کرمان برد پس از برد تا قهرمانی! دو امتیاز دیگر از بازی شبه فینال

پیروزی سایه و هم نفس تیم هندبال مس کرمان در این فصل شده است و پیوند جدایی ناپذیر این دو سبب شد که مس در یکی از سخت ترین بازی های این فصل خود، پانزدهمین پیروزی از پانزدهمین بازی را کسب کرد.

هندبال مس کرمان برد پس از برد تا قهرمانی! دو امتیاز دیگر از بازی شبه فینال

پیروزی سایه و هم نفس تیم هندبال مس کرمان در این فصل شده است و پیوند جدایی ناپذیر این دو سبب شد که مس در یکی از سخت ترین بازی های این فصل خود، پانزدهمین پیروزی از پانزدهمین بازی را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ هندبالیست های مس کرمان در شبی که حمایت تمام قد هواداران خود را در سالن تجلی کرمان پشت سر خود داشتند، به عنوان صدرنشین لیگ برتر به مصاف تیم نیروی زمینی شاملی کازرون که در رده دوم جدول قرار داشت رفتند تا به نوعی راه قهرمان این فصل از این بازی گذر کند و یک یازی فینال گونه در دل لیگ رقم بخورد.

تیم نیروی زمینی با هدایت حمید صادقی سرمربی سابق تیم مس کرمان که می دانست تنها راه نزدیک شدن آن ها به صدر جدول با پیروزی در این بازی می گذرد، با تیم پرمهره خود با تمام توان به کرمان آمدند اما شاگردان محمد موسوی در مس کرمان یک بار دیگر درصدد بودند در این بازی غیرت و شایستگی را معنا کنند.

شروع مسابقه با کج خلقی های داوری بر علیه کرمانی ها شروع شد که اصلا به مذاق میزبان خوش نیامد... وقفه طولانی در بازی به واسطه تذکرات داور به میزبان و تصمیم گیرهای متوالی بر علیه تیم مس، در ابتدای مسابقه بازی را کاملا از ریتم انداخت و سبب شد که مس کرمان در این بازی از حریف خود در دقایقی حتی با سه گل هم عقب بی افتد.

اما تلخ ترین اتفاق ممکن در این بازی در نیمه اول رخ داد جایی که مچ پای افشین صادقی بازیکن موثر مس کرمان به شدت آسیب دید به نحوی که وی قادر به ادامه بازی نشد تا این موضوع آن هم در دقایقی که مس کرمان از حریف خود عقب بود، آب سردی شود بر پیکره تیم مس کرمان.

در حالی که بعد از این اتفاق حتی خوشبین ترین هواداران مس هم به کسب پیروزی در این بازی با دیده ای نگران نگاه می کردند، اما زمان آن رسیده بود که نارنجی پوشان مس با حفظ شیرازه و روخیه خود، یک بازگشت طلایی به بازی داشته باشند.

در حالی که نیمه اول این بازی با نتیجه 16 بر 14 به سود تیم نیروی زمینی خاتمه یافت، در شروع نیمه دوم بازهم این تیم کازرونی بود که از مس سبقت گرفته بود و در دقایقی اختلاف را به سه گل هم رساند.

اما در 8 دقیقه پایانی بازی، طوفان نارنجی پوشان در زمین کاملا نیروی زمینی را زمین گیر کرد و بازی درخشان و فوق العاده عالی بازیکنان مس کرمان که در دفاع جانانه دروازه خود را حفظ کردند و در حمله تیزهوشانه دروازه حریف را باز کردند، سبب شد که ورق بازی کاملا برگردد و در شب پرشور سالن تجلی، این مس کرمان باشد که بازگشت طلایی خود را به بازی رقم بزند.

در پایان مسابقه نتیجه 29 بر 26 به سود مس کرمان بر تابلو نقش بست تا مشخص شود پانزدهمین برد متوالی از این بازی سنگین نیز برای مس کرمان ثبت شده است تا قواره های قهرمانی هرچه بیشتر بر تن این مس از جنس طلا بنشیند.

مس کرمان با این پیروزی در جدول 30 امتیازی شد و اختلاف خود را با رقیبان با یک بازی کمتر به عدد 4 رساند.

اما کار برای مس کرمان تمام شده نیست و این تیم با تمام روحیه و انگیزه های بالای خود از همین امشب به فکر بازی سخت هفته آینده برابر سپاهان در اصفهان خواهد بود که روز 25 فروردین برگزار خواهد شد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی برابر چادرملو