شماره‌ی خبر : ‌79104 | تعداد بازدید : 157
چهارشنبه 23 اسفند ماه 1402 ساعت 12:10

سرمربی بسکتبال مس کرمان: یکدلی رمز موفقیت تیم در دور گروهی بود

سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان در پایان دور گروهی بازی های لیگ برتر و کسب رتبه پنجمی تیمش در این رقابت ها، یکدلی را رمز اصلی موفقیت این تیم دانست.

سرمربی بسکتبال مس کرمان: یکدلی رمز موفقیت تیم در دور گروهی بود

سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان در پایان دور گروهی بازی های لیگ برتر و کسب رتبه پنجمی تیمش در این رقابت ها، یکدلی را رمز اصلی موفقیت این تیم دانست.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ محمد سیستانی در رابطه با نمایش تیم خود در این مرحله گفت: هرچند از روز نخست پیش بینی ها و تحلیل ها نسبت به تیم ما مثبت نبود اما با توجه به یکدلی که در تیم و میان نفرات می دیدم به موفقیت آن اعتقاد داشتم و معتقدم با همین یکدلی و ایمان به تلاشی که بر تیم حاکم است می توانیم در مرحله پلی آف نیز کارهای بزرگ انجام دهیم.

سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان افزود: در کنار این یکدلی تیم ما به لحاظ فنی نیز تیمی کاملا یکدست و هماهنگ بود و ما در پست های مختلف بازیکنان توانمند جذب تیم کرده بودیم به نحوی که هیچ فاصله ای میان بازیکنان اصلی و ذخیره ما نبود و همه در بهترین فرم بدنی و فنی خود قرار داشتند.

سیستانی با بیان اینکه هرچند نفرات این فصل تیم بازیکنان سرشناس و شناخته شده ای در ابتدای فصل نبودند افزود: آنچه که نفرات تیم ما را در این فصل شاخص کرد انگیزه های بالا و توانمندی فنی این بازیکنان بود که از فرصت فراهم شده برای درخشش برابر تیم های پرمهره لیگ برتری با تمام وجود خود نهایت استفاده را بردند و امروز این بازیکنان چهره هایی شاخص در بسکتبال کشور محسوب می شوند و بدون شک مرحله پلی آف نیز محلی است که درخشش این بازیکنان را کامل تر کند.

وی با اشاره به دور پلی آف رقابت ها و بازی برابر مهرام گفت: تیم مهرام که در مرحله گروهی در جایگاه چهارم قرار گرفت تیمی بسیار پرمهره، با امکانات، سابقه دار و با شخصیت می باشد و بازی برابر این تیم قطعا دشواری های خاص خود را دارد اما بهرشکل در بازی های دور گروهی تیم ما یک بار مهرام را در تهران شکست داده بود و می توانیم با حفظ تمرکز، انگیزه و تداوم تلاش خود با تمام وجود، در مرحله پلی آف کارهای بزرگ انجام دهیم و قطعا از پیش بازنده برابر مهرام نخواهیم بود. امیدوارم که در آستانه برگزاری بازی های مرحله پلی آف شاهد حمایت های هرچه بیشتر باشگاه نیز از تیم خود باشیم تا با نهایت تلاش خود پا به دیدارهای سخت این مرحله بگذاریم.

گفتنی است بازی های مرحله پلی آف تیم مس کرمان برابر مهرام در روزهای 19 و 21 فروردین ماه در تهران برگزار می شود و سپس دو بازی در روزهای 25 و 27 فروردین در کرمان انجام خواهد شد و اگر کار به بازی پنجم کشیده شود دو تیم روز دوم اردیبهشت در تهران به مصاف هم خواهند رفت.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی برابر چادرملو