شماره‌ی خبر : ‌74223 | تعداد بازدید : 1747
جمعه 15 شهریور ماه 1398 ساعت 11:55

پیروزی بزرگ هندبال مس کرمان برابر سپاهان اصفهان و طعم خوش صدرنشینی

تیم هندبال مس کرمان در ادامه رقابت های لیگ برتر هندبال کشور با پیروزی 30بر29 برابر سپاهان اصفهان یک پیروزی بزرگ و مهم را برای خود در رقابت های لیگ برتر این فصل کسب کرد.

پیروزی بزرگ هندبال مس  کرمان برابر سپاهان اصفهان و طعم خوش صدرنشینی

تیم هندبال مس کرمان در ادامه رقابت های لیگ برتر هندبال کشور با پیروزی 30بر29 برابر سپاهان اصفهان یک پیروزی بزرگ و مهم را برای خود در رقابت های لیگ برتر این فصل  کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ هر دو تیم که از مدعیان قهرمانی این فصل رقابت های لیگ برتر می باشند، در سالن شهید تجلی کرمان به مصاف هم رفتند که از همان  ابتدا بازی جذاب و پایاپایی را  برابر هم  به نمایش گذاشتند.

شاگردان حمید صادقی در تیم هندبال مس با استفاده از شرایط میزبانی و تشویق هواداران خود، موفق شدند در پایان نیمه اول با نتیجه 15بر13 با پیروزی به رختکن بروند.

اما در نیمه دوم تیم قدرمند سپاهان که از چند بازیکن ملی پوش در ترکیب خود سود می برد، موفق شد حتی در لجظاتی از بازی از تیم  مس نیز پیشی بگیرد  اما بازیکنان  غیور تیم  مس اصلا قصد نداشتند که در این بازی خانگی پا پس بکشند.

در 3 دقیقه آخر بازی طوفان تیم مس سبب شد که از حریف قدر خود با  4گل اختلاف پیش افتد تا حتی گل های لحظات پایانی تیم سپاهان هم نتواند مانع اراده قوی بازیکنان هندبال مس برای کسب پیروزی شود و در نهایت تیم هندبال مس با نتیجه 30بر29 امتیاز کامل این بازی مهم و سرنوشت ساز را به حساب خود بریزد.

تیم هندبال مس با کسب این پیروزی از سه بازی خود  و  کسب سه پیروزی با 6 امتیاز در صدر جدول گروه خود قرار گرفت.

این تیم بازی هفته آینده خود را روز پنجشنبه آینده در دهدشت برابر تیم فراز بام برگزار خواهد کرد.


جمعه 15 شهریور ماه 1398 ساعت 21:00
دم این بچه های بی ادعا گرم، فقط خواهشا خرابشون نکنید!
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز